Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:32:20 GMT

۳۰ طرح عمرانی ورزشی در استان فارس ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۲۴۲۷

۳۰ طرح عمرانی ورزشی در استان فارس ساخته می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از آغاز ساخت ۳۰ طرح جدید عمرانی ورزشی در این استان خبرداد و گفت: این طرح‌ها که بیشتر در مناطق روستایی و کمتربرخوردار است در مدت شش ماه تکمیل و افتتاح می‌شود.

حیدرعلی کامیاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: طرح‌های عمرانی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان شامال سالن ورزشی٬ زمین چمن مصنوعی٬ زورخانه و خوابگاه ورزشی است که در مرکز شهرستان‌ها و همچنین نقاط روستایی استان فارس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتبار ساخت این طرح‌های ورزشی را 400 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: همچنین در سال‌جاری و همزما با سفر رئیس جمهور به استان فارس ساخت 30 طرح ورزشی در شهرستان‌های فارس افتتاح می‌شود.

کامیاب خاطرنشان کرد: همچنین کمپ رهبران جوان در شهرستان سپیدان ساخته می‌شود تا این کمپ نیز به محل آموزش و تربیت جوانان در حوزه‌های مختلف و همچنین برگزاری اردوهای آنان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ایجاد انقلاب عمرانی در پروژه‌های ورزشی این استان خاطرنشان کرد: طرح‌های ورزشی استان فارس در راستای توجه دولت تدبیر و امید به ویژه رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به ورزش و حوزه جوانان و پیگیری‌های استاندار و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اجرایی شده است.

کامیاب گفت: طرح‌های جدید ورزشی استان فارس شامل ساخت سالن ورزشی آباده٬ مرودشت٬ صفاشهر٬ زمین چمن مصنوعی در بوانات بخش کره‌ای٬ زمین چمن مصنوعی ارسنجان٬ دو سالن ورزشی در سروستان٬ یک سالن ورزشی زرین‌دشت و جهرم است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: ساخت زمین چمن مصنوعی در سیمکان جهرم٬ کردیان جهرم٬فیروز آباد٬ قیر و کارزین٬ میمند و خنج از دیگر طرح‌های جدید ورزش استان فارس است.

وی با بیان اینکه در لارستان خوابگاه جدید ورزشی ساخته می‌شود گفت: در بانش سپیدان نیز سالن ورزشی بانش ساخته می‌شود و مردم دشمن زیاری سپیدان نیز از زمین چمن مصنوعی برخوردار می‌شوند.

کامیاب با اشاره به ساخت زمین چمن مصنوعی کوشک هزاربیضا از توابع شهرستان سپیدان گفت: در فیشور لار سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی و در لامرد و قائمیه نیز استخر ساخته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: همچنین زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای ممسنی٬رستم٬ شهرشیراز٬ قلات و رحمت آباد شهرستان شیراز ساخته می‌شود.

کامیاب با بیان اینکه همچنین مردم زاهدشهر فسا نیز دارای زورخانه می‌شوند خاطرنشان کرد: از حدود دوسال پیش تاکنون بیش از 200 هزار مترمربع فضای ورزشی به سرانه فضای ورزشی استان فارس افزوده شده است.

به گزارش تسنیم٬ به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه ورزش٬ امروز یک انقلاب عظیم عمرانی در ورزش استان فارس اتفاق افتاده و به نظر می‌رسد با کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های جدید ورزشی امسال نهضت عمرانی ساخت و ساز ورزشی در حوزه ورزش فارس ادامه یابد.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ابوذر زیدآبادی نژاد گفت: فاطمه نوری؛ دانش آموز پایه یازدهم آموزشگاه قبازرد کازرون است.
رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس گفت: این دانش آموز فوتبالیست از سوی کادر فنی تیم ملی در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال جوانان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: فاطمه نوری تنها بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال جوانان ایران از استان فارس است که در رقابت‌های کافا ۲۰۲۴ در کشور تاجیکستان تیم ملی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • عضویت دانش آموز کازرونی در تیم ملی فوتبال دختران
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال