Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@02:52:14 GMT

نجات خدمه یک فروند موتور لنج باری در آبراه اروند رود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۳۵۱۱

نجات خدمه یک فروند موتور لنج باری در آبراه اروند رود

تین نیوز| واکنش به موقع شناور ناجی ۱۷ باعث نجات جان خدمه یک فروند موتر لنج باری حادثه دیده در اروند رود شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی آبادان، سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از نجات۷ نفر خدمه یک فروند موتور لنج باری که در اروند رود دچار حادثه شده بود خبر داد

سفاری در خصوص شرح این حادثه عنوان کرد: طی تماس تلفنی بندر خرمشهر با مرکز MRSC بندراروند کنار، اعلام شد که موتورلنج تجاری که از دبی به سمت خرمشهر در حال حرکت بوده در آبراه اروندرودبه علت برخورد کف شناور با جسم سخت دچار شکستگی و به تبع آن آبگرفتگی شده و در حال غرق شدن میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله شناور ناجی ۱۷ و یدک کش ناصر۲ از بندر اروندکنار بمنظور نجات خدمه شناور مذکور به موقعیت اعزام شدند و بدین ترتیب ضمن نجات جان خدمه از خطر غرق شدن، با انتقال شناور به مکانی امن در حاشیه رودخانه از انسداد آبراه اروند رود ممانعت بعمل آمد .

لازم بذکر است شناور مذکور ، حامل بیش از ۴۰۰ تن کالای تجاری بود ه که با واکنش سریع و به موقع مرکز mrsc در بندر اروند کنار و اعزام ناجی ۱۷ و ناصر ۲ از بروز حادثه جدی جلوگیری شد.

وی در پایان تصریح کرد : تخلیه بار و ترانشیپ توسط مالک شناور و صاحب بار در حال انجام است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان طی ۲۴ ساعت گذشته
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود