Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام قنبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صفرپور به همراه تیم‌ ملی تکواندو زنان کشورمان برای شرکت در اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا فردا سه شنبه عازم آگادیر مراکش خواهد شد.
نائب رئیس هیات تکواندو استان قزوین یادآور شد: صفرپور سابقه هدایت تیم ملی تکواندو دختران کشور در رده نوجوانان را در رقابت های مختلف از جمله مسابقات جهانی در کارنامه خود دارا است و در سال گذشته نیز به عنوان برترین مربی جهان در این رشته شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو بانوان به منظور کسب آمادگی لازم برای شرکت در چهارمین دوره مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017، در پیکارهای مراکش حضور می یابد.
این مسئول ورزشی در پایان افزود: در رقابت های مراکش که به مدت سه روز از جمعه 18 فروردین‌ماه آغاز می‌شود، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادی نیز به عنوان مربی در کنار صفرپور حضور خواهند داشت.
مسابقات تکواندو جام ریاست آفریقا به مدت سه روز از جمعه 18 فروردین‌ماه در آگادیر مراکش آغاز می‌شود.
6101* 3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ساعی ادامه داد: مهمترین هدف گذاری ما در سال ۱۴۰۲ کسب سهمیه المپیک بود و برنامه ریزی ها در همین راستا صورت گرفت، خدا شکر پایان شیرینی برای آن رقم زده و موفق شدیم در روزهای پایانی سال سهمیه‌های حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کامل کنیم. در مجموع دو بخش بانوان و آقایان چهار سهمیه کامل را کسب کردیم. ضمن اینکه برای اولین بار در تاریخ حضور ورزش تکواندو در این رویداد مهم دو سهمیه در بخش بانوان به دست آوردیم.

وی افزود: تمام تلاش خود را خواهیم داشت که در سال جدید در بین فدراسیون‌هایی باشیم که در المپیک به مدال رسیده و مردم ایران را خوشحال کنیم.

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران ادامه داد: فکر می‌کنم در بین همه فدراسیون‌ها، تکواندو بیشترین اعزام‌ها را داشت. ۱۴۰۲ سال سخت و پرافیکی برای تکواندو بود که با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با موفقیت به سرانجام رسید. به لحاظ مالی در تنگنا قرار داشتیم که مسئولان ورزش کشور بخصوص وزیر محترم با دستورات و پیگیری‌های خود خیلی از مشکلات را رفع کرد و به نوعی مسیر پیش رو را برای رسیدن به اهداف از پیش طراحی شده هموار کرد.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: حاصل تلاش نمایندگان تکواندو ایران در ۲۱ رویداد جهانی، آسیایی، گرنداسلم، گرندپری و … در رده‌های سنی مختلف کسب نزدیک به ۱۷۰ مدال طلا، نقره و برنز بود. مدال طلای ناهید کیانی در مسابقات قهرمانی جهان و قرار گرفتن تیم ملی بانوان روی سکوی پنجم جهان از بهترین نتایجی بود که سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ تکواندو ایران رقم خورد. برگزاری چهار رویداد بین المللی در بالاترین سطح کمی و کیفی، دوره‌های آموزشی، آزمون‌ها، لیگ‌های مختلف در هر دو گروه بانوان و آقایان از برنامه‌هایی بود که به خوبی برگزار شد و همانطور که عرض کردم با حمایت و پشتیبانی خوبی که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ورزش تکواندو صورت گرفت، موفق شدیم برنامه‌های خود را که در مسیر تحقق کسب سهمیه‌های المپیک طراحی شده بود اجرا کنیم. امیدوارم این حمایت‌ها در سال ۱۴۰۳ که سال المپیک است و بیش از گذشته به آن نیاز داریم تداوم داشته باشد.

ساعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال ۱۴۰۳ تمام تمرکز فدراسیون روی موفقیت در بازی‌های المپیک قرار دارد. برای تکواندوکارانی که کسب سهمیه کرده‌اند و آنها که می‌توانند در این مسیر به تکواندو ایران کمک کنند برنامه ریزی کرده‌ایم و گام به گام پیش می‌رویم. البته مسابقات قهرمانی آسیا را نیز اردیبهشت ماه و پیش از المپیک داریم. مسابقات نوجوانان جهان، گرندپری و گرندسلم هم خواهیم داشت.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام اظهار داشت: این رقابت‌ها در فاصله زمانی مناسب تا بازی‌های المپیک برگزار می‌شود و اغلب کشورها برای آخرین ارزیابی‌ها از نفرات المپیکی تیم ملی خود را ارنج می‌کنند. ما هم در همین راستا پیش می‌رویم. در کنار تیم‌های ملی یک تیم پشتیبان و به نوعی آنالیز داریم که تمامی مسابقات را زیر نظر داشته و رقبا و حتی تکواندوکاران خودمان را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد. این تیم هست که امتیازات و رنکینگ‌ها را بررسی کرده و در نهایت نظر مشورتی خود را در اختیار کادر فنی و کمیته فنی قرار می‌دهد تا در آنجا تصمیم گیری شود که کدام یک از ملی پوشان شرایط حضور در مسابقات ویتنام را دارند و یا مبارزه در مسابقات آسیایی به کدام یک کمک می‌کند.

وی در پایان گفت: جوانان بسیار خوبی را در اختیار داریم که توانایی بالایی برای کسب موفقیت دارند. اما شرایط المپیک‌ها متفاوت با رقابت‌های دیگری است که نمی‌توان در مورد نتایج صحبتی کرد اما با وجود جوانان مستعد و پر انرژی تمام تلاش خود را برای شاد کردن مردم به کار خواهیم گرفت. غیر از کیانی، سه تکواندوکار دیگر تجربه حضور در المپیک را نداشته‌اند. با این شرایط در میدان‌های بزرگ به خوبی جواب اعتماد کادر فنی و فدراسیون را داده‌اند.

کد خبر 6063303

دیگر خبرها

  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین