Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر سعادتی فرد روز دوشنبه به ایرنا افزود:این جشنواره موسیقی به مناسبت چهارم خرداد ، روز دزفول و به پاس بزرگداشت مدافعان و سرداران میهن اسلامی در سالهای دفاع مقدس با هدف معرفی جنبه های نو و دریچه های تازه در رویکرد هنر موسیقی در دزفول همچنین مناطق جنگی کشور در 2 بخش گروه نوازی سنتی و گروه نوازی محلی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی زمان برگزاری این جشنواره را یکم و دوم خردادماه 96 در دزفول عنوان کرد و افزود:
فراخوان این جشنواره بهمن ماه پارسال منتشر شده و علاقه مندان می توانند تا پایان فروردین ماه 96 آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی اضافه کرد:این جشنواره منطقه ای ویژه هنرمندان استان های خوزستان، لرستان ، کرمانشاه،کردستان و ایلام می باشد و آثار ارسالی به دبیرخانه از سوی هیات داوران از تهران بررسی خواهند شد تا آثار برتر معرفی شوند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت:پیش بینی می شود تا پایان زمان ارسال آثار ، 20 اثر موسیقی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس ، چهارم خرداد در تقویم کشور به عنوان روز مقاومت و پایداری - روز دزفول نامگذاری شده است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی