Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@08:31:27 GMT

ثبت نام معتکفین در ستادهای اعتکاف استان کرمانشاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۵۵۳۷

ثبت نام معتکفین در ستادهای اعتکاف استان کرمانشاه آغاز شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: محل ثبت نام معتکفین در کرمانشاه مسجد جامع است و افراد سایر شهرستانها نیز برای ثبت نام در این مراسم معنوی باید به ستادهای اعتکاف مستقر در شهرستان خود مراجعه کنند.

مجتبی فتح‌الهی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام برای مراسم معنوی اعتکاف در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام برای حضور در این مراسم معنوی از امروز 14 فروردین آغاز و تا پنجشنبه 17 فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این مراسم معنوی در 50 مسجد (شهری و روستایی) استان کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: محل ثبت نام برای شهروندان شهر کرمانشاه مسجد جامع کرمانشاه است و افراد سایر شهرستانها نیز برای ثبت نام در این مراسم معنوی باید به ستادهای اعتکاف مستقر در شهرستان خود مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برای مراسم اعتکاف بانوان در مسجد جامع شهرستان کرمانشاه و برای مردان در مساجد آیت‌الله بروجردی و حاج شهباز خان برگزار می‌شود، بیان کرد: سالهای گذشته مسجد چهارمین شهید محراب ویژه خواهران، مسجد بقیه الله ویژه برادران و مسجد دانشگاه رازی نیز ویژه خواهران، کار برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را بر عهده داشتند که برای برگزاری این مراسم در سال کنونی هنوز تصمیمی در مورد آنها گرفته نشده است.

فتح‌الهی نژاد افزود: این مراسم از سحر روز 22 فروردین ماه مصادف با 13 رجب تا افطار روز 24 فروردین، 15 رجب در مساجد مذکور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 5000 نفر در اعتکاف ماه رجب سال 95 در استان کرمانشاه شرکت کردند، گفت: از مجموع این تعداد 2500 نفر از معتکفین در شهرستان کرمانشاه بودند و امسال نیز پیش بینی می‌شود همین تعداد در این مراسم حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هزینه ثبت نام برای حضور در این مراسم را 200 تا 300 هزار ریال اعلام کرد و افزود: در این مراسم معنوی مبلغین، روحانیون، قاریان قرآنی و سخنرانان استانی و کشوری حضور خواهند داشت و مراسمات محفل انس با قرآن، جشن ویژه اعیاد رجب و مراسم اعمال ام داوود نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41380/P1384/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت.

مراسم تشییع این هنرمند روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

یکی از شاخصه های او در اجرا، ارایه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

کد خبر 6096348 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد