Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@11:59:06 GMT

تیم ملی فوتسال جوانان راهی فرانسه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۶۰۴۷

تیم ملی فوتسال جوانان راهی فرانسه شد

تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال زیر 20 سال فرانسه بامداد امروز تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی زیر 20 سال فوتسال بامداد امروز(4:10 صبح) تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد تا دو دیدار دوستانه با تیم ملی زیر 20 سال فرانسه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامی بازیکنان خود را برای حضور در فرانسه به شرح زیر است: امید رستمی، ابوالفضل شهبازی، متین محمدی، توحید لطفی، حمزه کدخدایی، سعید ابراهیمی، امید خانی، حمید قهرمانی، سهند رضا پور، حمیدرضا کریمی، محمد جامع، علی خدادادی، مهدی کریمی، امیر حسین قربان زاده،امیر حسین احمدزاده.


برنامه بازیهای دوستانه تیم ملی زیر 20 سال ایران و فرانسه به شرح زیراست:


سه شنبه 15 فروردین ماه- ساعت 20:00 به وقت محلی
چهارشنبه 16 فروردین ماه- ساعت 19:30 به وقت محلی

فوتسال

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • حکومت نظامی شهر فرانسوی برای جوانان
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند