Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دادگاه استیناف بحرین حکم صادره پیشین علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق این کشور را نقض کرد؛ طبق حکم دادگاه استیناف، افزایش محکومیت حبس شیخ علی سلمان از ۴ به ۹ سال نقض شد.

پیشتر دادگاه وابسته به آل خلیفه طی اقدامی سیاسی و سرکوبگرانه محکومیت حبس شیخ علی سلمان را بدون هیچگونه سند و مدرک متقنی به ۹ سال افزایش داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبر دیگر اینکه، رژیم بحرین تابعیت شیخ عبد الله الدقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور و دو نفر دیگر را لغو کرد.

دادگاه جنایی بحرین پنجشنبه گذشته نیز، عبدالامیر العرادی را به 10 سال حبس و سلب تابعیت و هانی شاکر را هم به تحمل 15 سال حبس و سلب تابعیت محکوم کرد.

مسئولان بحرین مدعی شدند که این احکام را علیه شهروندانی صادر کرده اند که اخیرا به گروه های تروریستی پیوسته و به دنبال ایجاد بی ثباتی و ناامنی در کشور بوده اند.

این احکام در حالی صادر می شود که دادگاه های بحرین، صدور حکم های اعدام علیه شهروندان این کشور را تشدید کرده است و طی هفته گذشته پنج نفر به اعدام محکوم کرده و تابعیت 11 نفر دیگر را لغو کرده است.

سازمان های حقوق بین المللی معتقدند که مسؤولان بحرینی از دستگاه قضایی و سلب تابعیت، به عنوان ابزاری برای مجازات مخالفان در کشور استفاده می کنند و از این طریق در تلاش هستند آنها را سرکوب کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار حجت السلام و‌المسلمین قریشی با اشاره به اهمیت توجه به احداث و مقاوم سازی مسکن روستایی گفت: مردن این استان قبل انقلاب دز زمان ۸ سال دفاع مقدس و بعد آن در تقابل با ضد انقلاب هزینه‌های زیادی پرداخت کردند و وضعیت امروز برازنده آنها نیست 

وی افزود: احداث و‌مقاوم سازی خانه‌های روستایی باید در اولویت قرار بگیرد و در این بخش از توان خیرین بخش خصوصی هم استفاده شود 

امام جمعه ارومیه از ساخت خانه طلاب و روحانیون در روستا‌ها به عنوان یک نیاز نام برد و گفت: اگر خانه عالم ساخته شود مشکل استقرار روحانیون در روستا‌ها هم رفع خواهد شد

صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور هم در این دیدار از افزایش سهمیه استان در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از ۱۷هزار ۵۰۰سال قبل به ۲۲ هزار ۵۰۰، افزایش سهمیه قیر برای بهسازی معابر روستایی، افزایش سهمیه واگذاری زمین روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن تا ۳۰ هزار قطعه و پایان احداث و تعمیر بیش از ۲۳ هزار مسکن آسیب دیده زلزله‌های سال گذشته خوی خبر داد

دیگر خبرها

  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند