Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:18:04 GMT

اسکان ۷۰۰۰ مسافر نوروزی در پارک های جنگلی آمل

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۶۷۷۴

اسکان ۷۰۰۰ مسافر نوروزی در پارک های جنگلی آمل

آمل - شهردار آمل از اسکان هفت هزار نفر در پارک های جنگلی و شهری شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

احمد امیر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هفت هزار نفر در پارک های جنگلی و شهری آمل در روز ۱۳ فروردین اسکان داشتند، افزود: ۳ هزار خودرو در پارک های شهری و جنگلی حضور داشتند.

شهردار آمل با بیان اینکه نیروهای سازمان پارک ها و فضای سبز این شهرداری با لباس مبدل پلیس پارک جهت ارائه سرویس بهتر به شهروندان در پارک ها مستقر بودند، افزود: نیروهای سازمان آتش نشانی از ابتدای تعطیلات نوروزی در تمامی پارک های شهری و جنگلی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روز طبیعت گردشگرانی از اطراف شهر آمل در پارک های این شهر حضور داشتند.

شهردار آمل در خصوص حضور متکدیان در شهر آمل اظهار داشت: متکدیان توسط این شهرداری در حال جمع آوری هستند و اگر همشهریان متکدیان را در شهر مشاهده کردند می توانند به شهرداری گزارش دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • پارک های جنگلی، اکوسیستمی ارزشمند اما بحرانی
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا