Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@03:46:18 GMT

برانکو: مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۷۳۲۳

برانکو: مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ برخلاف مدیران باشگاه نسبت به اتفاقات رخ داده در آبادان موضعی ندارد و به دنبال این است تا از فرصت باقیمانده برای قهرمانی تیمش سود برده و به حسرت 9 ساله سرخپوشان پایان دهد.

سرمربی کروات پرسپولیس پیش از شروع تمرین امروز در جلسه ای 30 دقیقه ای با شاگردانش، با اشاره به موقعیت حساس این تیم در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ و همچنین شرایط لیگ قهرمانان آسیا از آنها خواست هدفی که آغاز کرده بودند را به خوبی پایان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در این خصوص در جمع پرسپولیسی ها گفت: در مقطع حساسی از بازی‌هایمان قرار داریم و باید نتیجه زحمت‌هایی که کشیده‌ایم را بگیریم. من در اینکه شما قهرمان لیگ می‌شوید شک ندارم ولی ما باید در هر پنج بازی با قدرت حاضر شویم و فراتر از بحث قهرمانی به کسب حداکثر امتیازات فکر کنیم. باید هر چه زودتر کار را یکسره کرده و جام را به هواداران هدیه بدهیم و پس از آن هم با قدرت ادامه بدهیم. همزمان باید متوجه وظیفه خطیری که در لیگ قهرمانان داریم باشیم و به این منظور باید سخت‌تر از قبل تلاش کنیم.

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور