Web Analytics Made Easy - Statcounter

آران و بیدگل- رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل از افزایش ۸۸ درصدی بازدید گردشگران از جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان خبر داد.

جواد صدیقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال از ابتدای تعطیلات نوروز تا ۱۳ فروردین ماه ۹۶ ،۱۲۴ هزار نفر مسافر از جاذبه های تاریخی و طبیعی آران و بیدگل بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در آران و بیدگل به عنوان دومین صنعت مهم شهرستان تصریح کرد: امسال با راه اندازی چهار اقامت گاه بوم گردی در بخش اسکان نیز افزایش ۲۳ درصدی را در آران و بیدگل شاهد بودیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل اضافه کرد: از جاذبه های تاریخی و طبیعی آران و بیدگل حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) با حدود ۳۳ هزار نفر، شهر زیرزمینی نوش آباد با بیش از ۲۵ هزار نفر و کویر مرنجاب با بیش از ۲۱ هزار نفر رتبه های برتر را در زمیه جذب بازدید کننده داخلی و خارجی داشته است.

وی تصریح کرد: در زمینه اسکان نوروزی هم آموزش و پرورش با ۳۱ درصد ،امام زاده محمد هلال با ۲۹ درصد و کویر مرنجاب با ۱۶ درصد در جایگاه های اول تا سوم ماندگاری مسافر در شب را داشته است.

صدیقیان در ادامه با اشاره به جایگاه آران و بیدگل به عنوان دومین شهرستان استان اصفهان از نظر ثبت آثار ملی، گفت: ارتقای جایگاه نمایندگی میراث فرهنگی در آران و بیدگل به اداره ای مستقل، افزایش تعداد اقامت گاه ها و اجرای برنامه نوروزگاه و اجرای آداب و رسوم مردم در ایام عید از جمله فعالیت های اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل در سال ۹۵ و ابتدای سال ۹۶ بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر