Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از تونس الجزایر هم خبر رسانه های ایرانی را تکذیب کرد.
به گزارش عصرایران، سخنگوی وزارت خارجه الجزایر خبر منتشر شده از سوی رسانه ایرانی درباره سخنان نخست وزیر الجزایر در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران را تکذیب کرد.
عبدالعزیز بن علی الشریف سخنگوی وزارت خارجه الجزایر گفت: اشاره به این نکته لازم است که خبر منتشر شده از سوی برخی رسانه های ایرانی درباره سخنان نخست وزیر الجزایر در دیدار با وزیر فرهنگ ایران، انتقال نادرست و به دور از واقعیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی وزارت خارجه الجزایر به طور مشخص تعیین نکرده که منظور او کدام بخش از سخنان نخست وزیر این کشور بوده است.
وی توضیح داد: گفت و گوها در این دیدار بر اهمیتی که باید طرف های الجزایری و ایرانی به ابعاد فرهنگی برای تقویت روابط دوستی و همکاری میان دو کشور داشته باشند متمرکز بود.
رسانه های عربی می گویند اشاره به این بخش از سخنان نخست وزیر الجزایر بود که رسانه ایرانی به نقل از او گفته بود: در خبر منتشر شده از سوی رسانه ایرانی آمده بود: دیدار میان دو مقام ایرانی و الجزایری نشان داد دیدگاه های دو کشور در برابر تهدیداتی که اندیشه افراط گرایانه و تکفیری تطابق دارد.
به گفته سخنگوی وزارت خارجه الجزایر، این دیدار فرصتی بود که نخست وزیر الجزایر ابراز امیدواری کند ایران نقش مثبتی را در منطقه خود ایفا کند.
وی همچنین درباره جلسه نخست وزیر الجزایر و وزیر فرهنگ ایران توضیح داد: طرف الجزایری همچنین با اشاره به نوع روابط الجزایر با همه کشورهای عربی به ویژه با کشورهای جنوب خلیج فارس و مشرق عربی و عربستان سعودی گفت که اطمینان دارد گفتگو راهی برای عبور از مشکلات وقت حاضر است.قبل از این خبرگزاری رسمی تونس هم خبر منتشر شده در خبرگزاری رسمی ایران (ایرنا) به نقل از رئیس جمهوری تونس را تکذیب کرد.
ایرنا به نقل از رئیس جمهوری تونس در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران گفته بود که امید ما در مقابله با اسرائیل به ایران است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حج امسال حج برائت است
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران