Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین اخبار و حوادث جاده ای یک کشته و سه زخمی در تصادف دو دستگاه پراید در دهدشت، تصادف مزدا با پراید در جاده یاسوج - اصفهان پنج مصدوم برجای گذاشت، عابر پیاده گچسارانی براثر برخورد با پژو 405 جان باخت استان کهگیلویه وبویراحمد را در بسته خبری زیر بخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دراین بسته خبری مهمترین اخبارحوادث جاده ای تعطیلات نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد در مورد مرگ عابر پیاده در تصادف با پژو، یک کشته در واژگونی خودور 405 و برخورد مرگبار دو تریلی رامی خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن جزئیات مطالب بر روی تیتر خبر کلیک کنید.

*******************************************************************

یک کشته و سه زخمی در تصادف دو دستگاه پراید در دهدشت+عکس

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در محور دهدشت-سرفاریاب براثر برخورد دو دستگاه پراید، یک تن کشته و سه تن زخمی شدند.

تباشیر با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را انحراف به چپ یکی از خودروها اعلام کرده اند، گفت: فرد کشته شده در این تصادف سرنشین خودروی مقصر بوده است.

*******************************************************************

مدیرکل جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از حادثه تصادف جان سالم بدر برد + تصاویر

خودروی حامل جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد که در محور گچساران به دهدشت در حال حرکت بود، به علت بارش شدید باران و لغزندگی جاده دچار سانحه شد.

در این حادثه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان دچار صدماتی شد که بلافاصله توسط تیم های امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل شد.

******************************************************************

تصادف مزدا با پراید در جاده یاسوج - اصفهان پنج مصدوم برجای گذاشت

جلال پورانفرد رییس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمدگفت: تعداد سرنشینان این دو دستگاه را 9 تن اعلام کرد و گفت که مصدومان این حادثه همگی مربوط به خودروی پراید بودند.

وی تصریح کرد که با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس 115 و هلال احمر استان عملیات احیا بر روی مصدمان در محل حادثه انجام شد و چهار نفر از آنان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند.

******************************************************************

عابر پیاده گچسارانی براثر برخورد با پژو 405 جان باخت

سرهنگ اسفندیار تباشیرفرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این حادثه ساعت 13 و 20 دقیقه روز 11فروردین ماه رخ داد وراننده سواری پژو در این حادثه به دلیل توجه نداشتن به جلو با شدت به عابر پیاده برخورد کرد و منجر به فوت وی شد.

تباشیر، علت این حادثه را عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد و گفت:در این سانحه راننده که یک بانوی 40 ساله بود بر اثر شدت جراحت های وارده در دم جان خود را از دست داد.

*******************************************************************

تصادف مرگبار در برخورد دو دستگاه تریلر درگچساران

سرهنگ اسفندیار تباشیرفرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد وی از تصادف دو دستگاه تریلر در گچساران - باشت حوالی منطقه کلاغ نشین نیز خبر داد و گفت: در این حادثه یک دستگاه تریلراز عقب به تریلر جلویی برخورد کرد که متاسفانه سرنشین تریلر عقبی در دم فوت کرد.

تباشیر علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده تریلر عقبی عنوان کرد.

*******************************************************************

برخورد پژو با موتورسیکلت درجاده گچساران به چرام + تصاویر

یک دستگاه موتور سیکلت در محور جاده گچساران به چرام در حال حرکت بود که در محدوده روستای نازمکان با یک دستگاه سواری پژو برخورد کرد.راکبان این موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده روانه بیمارستان شدند.

******************************************************************

یک کشته در اثر واژگونی خودرو در گچساران

مرتضی گندمکار رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی گچساران در این خصوص گفت: در این سانحه رانندگی که عصر روز گذشته اتفاق افتاد یک بانوی 40 ساله براثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.وی تصریح کرد: این نخستین حادثه منجر به فوت در جاده های این شهرستان در سال جاری بود.

******************************************************************

واژگونی اتوبوس در جاده یاسوج-اصفهان 2 کشته و 9 مصدوم برجا گذاشت + تصاویر

یک دستگاه اتوبوس در اثر برخورد با پیکان واژگون شده که متاسفانه در این تصادف 2 نفر در دم جان باختند.

سرنشینان اتوبوس 6 نفر و سرنشینان پیکان نیز 5 نفر بودند که متاسفانه دو نفر از سرنشینان سواری پیکان بعلت شدت حادثه در دم جان خود را از دست دادند و شش نفر مسافر اتوبوس و سه نفر سرنشینان خودرو سواری پیکان نیز مصدوم شدند.علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی انحراف به چپ خوروی سواری پیکان اعلام شده است.

*******************************************************************

سرهنگ اسفندیار تباشیر رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمددر گفت و گو با این پایگاه خبریاظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی(25 اسفند تا پایان روز 13 فروردین) تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد کاهش داشته است.بیشترین علت وقوع تصادفات کهگیلویه و بویراحمد در این ایام تخطی از سرعت مطمئنه و توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تصادفات جرحی نیز 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است افزود: تیم های پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس راههای ارتباطی استان را کنترل و نظارت می کنند.

تباشیربا بیان اینکه پرتردد ترین محور در این ایام بابامیدان به گچساران بوده است،گفت:در نوروز 96 در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد بر اثر تصادفات رانندگی بیش از 538 نفر مصدوم و 3 نفر در شهرستان گچساران جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان