Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت فارس، افشین انصاری افزود: بر اساس طرح توزیع سهام عدالت، 10 میلیون ریال سهم به مشمولین داده شده مشروط بر اینکه طی 10 سال از محل سود این سهام، اقساط آن پرداخت شود که تاکنون حدود 530 هزار تومان از این اقساط تسویه شده است.
وی ادامه داد: بنابراین، طبق مصوبه شورای عالی اصل 44، قرار شد تا پایان شهریور امسال به مشمولین فرصت داده شود تا در صورت تمایل از محل آورده نقدی خود اقدام به پرداخت باقیمانده اقساط خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار کرد: هم اینک ارزش 530 هزار تومان سهام عدالت مشمولین در بازار حدود یک میلیون و 50 هزار تومان است و کسانی که اقدام به واریز 470 هزار تومان بدهی باقیمانده به حساب دولت کنند، در زمان آزادسازی، سهام عدالت آنها حدود 2 میلیون تومان ارزش خواهد داشت.
انصاری گفت: سامانه سهام عدالت به آدرس www.samanese.ir نیز که از 30 اسفند 95 جهت بروز رسانی صورتحساب مشمولین از دسترس خارج شده بود از امروز مجددا بازگشایی شده که در این سامانه به مشمولین پیشنهاد شده که می توانند بین رقم 10 هزار تا 470 هزار تومان به حساب دولت بابت تسویه باقیمانده اقساط خود واریز کنند.
وی افزود: مشمولین سهام عدالت می توانند با مراجعه به این سامانه از صورتحساب سهام خود آگاهی یابند.
سامانه ساماندهی سهام عدالت سه شنبه هفدهم اسفند ماه 1395با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوی و علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سالن اجلاس سران رونمایی شد.
هدف عمده توزیع سهام عدالت، بهینه کردن توزیع درآمد در کشور و مشارکت دادن همه مردم در اداره امور اقتصادی کشور است و با بکارگیری راهکارهای خاص خود به تعدیل اقتصادی می پردازد.
از دیگر اهداف این طرح می توان به مشارکت مردم در آبادانی کشور، رشد و توسعه اقتصادی، فقرزدایی، ترویج فرهنگ سهامداری، ایجاد تعادل ثروت میان دهک‌های بالا و پایین، افزایش سهم بخش تعاون، اتکای خانوارهای نیازمند به خودشان، قطع دست مفسدان اقتصادی، تسریع روند خصوصی سازی از طریق واگذاری گسترده سهام شرکت های دولتی، تفکیک مناسب تر وظایف حاکمیتی و بنگاه داری، سازماندهی کاراتر بنگاه های دولتی و کارآمدسازی دولت در عرصه وظایف حاکمیتی اشاره کرد.
6122 / 1876
دریافت خبر: سارنگ عبداللهی ** انتشار: غلامرضا مالک زاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی

 

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر داود منظو، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نخستین نشست شورای معاونان سازمان ، به تبیین مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های سازمان درخصوص تحقق شعار سال و همچنین راهکار‌های عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد پرداخت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به نقش مهم سازمان در تحقق شعار امسال گفت :در همین ابتدای سال، برنامه‌های لازم را برای عملیاتی کردن شعار جهش تولید با مشارکت مردم، در تعامل و هم‌اندیشی با دستگاه‌ها تهیه و ابلاغ خواهیم کرد.

تشکیل کارگروه پیگیری و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سازمان برنامه و بودجه کشور

دکتر منظور افزود: در سازمان کارگروهی نیز برای عملیاتی کردن این شعار و تحقق و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه وظایف سازمان برنامه و بودجه، تشکیل شده است  که با برگزاری جلسات منظم، برنامه‌های عملیاتی لازم را ارائه می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به دیدار نوروزی مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام  و تحسین تحرک و تلاش دولت در حوزه‌های مختلف،  و دغدغه‌های ایشان درباره برخی واقعیات تلخ اقتصاد از جمله گرانی، بی‌ثباتی بازار، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی افزود :ماخود را ملزم و مکلف به برنامه‌ریزی و اقدام جدی برای رفع این دغدغه‌ها می‌دانیم.

تمرکز سازمان برنامه و بودجه بر کاهش کسری بودجه، مدیریت هزینه‌ها و تحقق حداکثری منابع درآمدی دولت

معاون رئیس‌جمهور  تمرکز سازمان برنامه و بودجه بر کاهش کسری بودجه، افزایش بهره‌وری، مدیریت هزینه‌ها و صرفه‌جویی حداکثری، تحقق حداکثری منابع درآمدی دولت و تخصیص‌های مبتنی بر نیازسنجی و ناظر بر نیاز‌های ضروری دستگاه‌ها، از جمله راهکار‌های موجود برای رفع این دغدغه‌ها دانست وگفت: شعار دولت سیزدهم، عدالت اجتماعی است و باید نسبت به کاهش فاصله طبقاتی، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 تعامل سازمان برنامه و بودجه با دستگاه‌های اجرایی در تدوین بودجه ۱۴۰۳ بی‌سابقه بود

دکتر منظور با اشاره به برگزاری جلسات فشرده با حضور وزیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی در مرحله تنظیم بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، افزود: این اقدام تعاملی بی‌سابقه در سازمان برنامه و بودجه کشور، منجر به ایجاد همدلی و جلب رضایت دستگاه‌ها شد وبه جامعه پیام امید  داد.

وی گفت : نقش این سازمان اینست که مجموعه ظرفیت‌های کشور را به صورت یکپارچه در خدمت رشد کشور و کاهش فاصله طبقاتی قرار دهد و در این راستا، ضروریست بخش‌های مختلف به صورت جدی حرکت کنند. در گام نخست، مرکز آمار ایران باید با بررسی دقیق و تعیین وضعیت شاخص‌های نابرابری در کشور، مجموعه حمایت‌ها و کمک‌های نقدی و غیرنقدی دولت از خانوار‌های ایرانی را احصا و در اختیار نظام برنامه‌ریزی قرار دهد تا تصویر روشنی از وضعیت عدالت اجتماعی در کشور داشته باشیم.

در این نشست، معاونان سازمان نیز دیدگاه‌های خود را درباره راهکار‌های تحقق شعار سال بیان کردند.

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • سالانه ۵۰ همت از بدهی دولت به شبکه بانکی ترمیم می‌شود
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • مشمولان ماهر در سامانه مشوق های سربازی ثبت نام کنند
  • تکمیل سامانه مشوق‌های سربازان ماهر/ تسهیلات مشمولان ماهر قبل از سربازی چیست؟
  • ثبت نام رسمی مشمولین خدمت سرباز در سامانه مشوق‌ها از ۱۵ اردیبشهت
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • بدهی بیمه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی قزوین
  • واکنش درویش به اظهارات نکونام: این حرف‌ها بچه‌بازی است
  • بیش از ۱۰۰۰ قطعه کارت سوخت در جایگاه‌های استان ایلام جا مانده است