Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،حجت‌الاسلام علیرضا محلولی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امامزاده آقا علی عباس(ع) به‌ عنوان یکی از امامزادگان شاخص کشور همه‌ساله پذیرای میلیون‌ها زائر از سراسر میهن اسلامی است.

وی افزود: در ایام تعطیلات عید نوروز از لحظه تحویل سال جدید تا روز 13 فروردین بارگاه این امامزاده میزبان ده‌ها زائر و مسافر بود که در موقع تحویل سال امسال 400 هزار زائر مسافر به این منطقه سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود با بیان اینکه در بحث اسکان مسافران و زائران تعداد 400 زائرسرا آماده‌شده بود، افزود: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران تعداد 100 دستگاه چادر برای اسکان مسافران آماده‌ شده بود که از در این ایام در اختیار مسافران قرار گرفت و در مجموع بیش از 105 هزار مسافر در آستان امامزاده اسکان یافتند.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح آرامش بهاری در آستان خبر داد و بیان کرد: حضور دائمی 8 روحانی و همچنین کارشناسان فرهنگی برای اجرای برنامه‌های آرامش بهاری از جمله موفقیت‌های این آستان به شمار می‌رود که از طرف سازمان اوقاف مورد توجه و تقدیر قرار گرفت؛ این روحانیون با برنامه‌های بازی و سرگرمی مذهبی، پاسخ به سؤالات شرعی در این ایام حدود 40 هزار زائر را تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی خود قرار دادند که اهدای حدود 10 هزار جایزه به برگزیدگان از جمله برنامه‌های مهم بود.

محلولی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی عمومی برای زائران خبر داد و گفت: اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال نو، دعای ندبه تکمیل با حضور مداح کشوری مراسم ولادت امام باقر(ع) و مراسم شهادت امام هادی(ع) برگزاری 2 نماز جمعه در تاریخ 4 و 11 فروردین در آستان امامزاده آقا علی عباس(ع) از جمله برنامه‌های مجموع فرهنگی مذهبی به شمار می‌رود.



انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند