Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد علاوه بر زیارت از امام زادگان گیلان از ویژه برنامه های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان بهره مند شدند.
وی اظهار داشت: امامزاده هاشم (ع) رشت ، آقاسیدجلال الدین (ع) آستانه اشرفیه ، امامزاده ابراهیم در شفت، بی بی حوریه (س) شهرستان انزلی ، عون بن علی علیه السلام ماسوله و امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا و آقا سید محمد سفید آستانه لنگرود از جمله امام زادگانی هستند که بیشترین زائر را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت، 10 هزار و 800 نفر در امام زادگان و بقاع متبرکه استان اسکان یافتند.
وی بیان داشت: این تعداد زائر از امکاناتی شامل سوئیت و کمپ های ویژه در یکصد و 30 امام زاده و بقاع متبرکه شاخص گیلان بهره مند شدند.
طرح نوروزی آرامش بهاری از بیست و هشتم اسفندماه گذشته در 231 بقعه متبرکه و امام زادگان استان به اجرا درآمده و تا پایان امروز (دوشنبه 14 فروردین ماه) ادامه دارد.
استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی با استفاده از فضای معنوی امامزادگان و ارتقای سطح فکری و فرهنگی مردم، زائران و مسافران با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه از اهداف اجرای این طرح است.
بیش از 930 بقعه متبرکه در استان گیلان وجود دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر