Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@02:35:55 GMT

تلفن اورژانس اجتماعی آستارا 69 بار به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۸۹۵۶۳

تلفن اورژانس اجتماعی آستارا 69 بار به صدا درآمد

نازنین شهبازی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: از زمان راه اندازی اورژانس اجتماعی بهزیستی آستارا در بهمن ماه سال گذشته تاکنون ( 14 فروردین) به 69 نفر به صورت تلفنی و 44 نفر به صورت حضوری خدمات رسانی شده است.
وی خودکشی، همسرآزاری، معلول آزاری و کودک آزاری را از جمله آسیب های رسیدگی شده توسط اورژانس اجتماعی آستارا عنوان و اضافه کرد: به دلیل نبود فضای مناسب نگهداری افراد آسیب دیده، آسیب دیدگان در صورت نیاز به مرکز اورژانس اجتماعی تالش انتقال داده می شوند، اما در مدت یاد شده به مشکلات مراجعه کنندگان با مشاوره رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی با بیان اینکه مرکز اورژانس اجتماعی آستارا به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: این مرکز با شش نیروی انسانی و یک دستگاه خودروی گشت در اداره بهزیستی آستارا مستقر است.
رئیس اداره بهزیستی آستارا خاطرنشان کرد: این مرکز با هدف مداخله در بحران های فردی، اجتماعی و خانوادگی راه اندازی شده و خودکشی، همسرآزاری و کودک آزاری از آسیب هایی است که شهروندان می توانند مصادیق آن را با تلفن 123 گزارش دهند تا خاطیان، شناسایی و برای مشاوره و درمان به اورژانس اجتماعی انتقال داده شوند.
در حوزه امور اجتماعی و توانبخشی بهزیستی آستارا 634 خانوار مستمری بگیر تحت پوشش هستند.
این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش «مثبت ماه» ویژه ماه رمضان در راستای کمک به مددجویان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جواد حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان، پویش سازمان بهزیستی در پنج محور اساسی با محوریت برآورده کردن آرزوهایی همچون آرزوی ساختن یک خانه و زندگی (تامین جهیزیه مددجویان)، آرزوی ادامه تحصیل (بورسیه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش)، آرزوی شنیدن صدای مادر (تامین سمعک کودکان کم شنوا و تجهیزات توانبخشی)، آرزوی آینده شیرین برای ایتام (کمک به مهارت‌آموزی و رشد استعداد فرزندان بهزیستی) ️و آرزوی سربلندی بانوان سرزمینم (حمایت از بانوان سرپرست خانوار) طراحی شده است.

وی گفت: امید است هموطنان بتوانند با کمک‌های خود در این ماه عزیز در قالب پویش «مثبت ماه» کارهای خیر خود را انجام دهند.

بیش از 1.5 میلیون خانوار تحت پوشش چرخه مستمری سازمان بهزیستی هستند

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه‌های مشارکت در این پویش را تشریح کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #123* و سامانه مشارکت سازمان به آدرس mosharekat.behzisti.ir و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 30000123 در این پویش مشارکت کنند.

حسینی همچنین شماره کارت 16 رقمی سازمان را نیز 6367957070707075 اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • درآمد تولیدکنندگان محتوا در تیک‌تاک چقدر است؟
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • بازدید استاندار از مرکز بهزیستی در استان
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟