Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور راستین: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در مدت اجرای طرح امدادسلامت نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین به ۱۰ هزار و ۳۷۹ مأموریت اعزام شدند که از مجموع این مأموریت ها، سه هزار و ۸۱ مورد، تصادفی و هفت هزار و ۲۹۸ مورد، غیر تصادفی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصدای سلامت مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در مدت اجرای طرح امداد – سلامت نوروزی از تاریخ ۲۵۵ اسفند تا ۱۳ فروردین به ۱۰ هزار و ۳۷۹۹ مأموریت اعزام شدند که از مجموع این مأموریت ها، سه هزار و ۸۱ مورد، تصادفی و هفت هزار و ۲۹۸ مورد، غیر تصادفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور راستین افزود: در این مدت، ۲۵ مأموریت مرتبط با مسمومیت با منوکسید کربن انجام شد که متاسفانه سه نفر در این حوادث، جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به انجام دو مأموریت امداد هوایی و انتقال هشت مصدوم به بیمارستان های استان توسط بالگرد امدادی، گفت: در طرح امدادسلامت نوروزی اورژانس اصفهان در سال جاری، تعداد ۱۷ ایستگاه سلامت در جاده های استان مستقر بود که در این مدت، پذیرای یک هزار و ۷۹۸ مراجعه کننده بودند.

راستین با اشاره به انجام ۱۷ هزار و ۴۲۳ ساعت استقرار پرسنل فوریت‌های پزشکی اصفهان در طرح امسال، تصریح کرد: در این مدت، ۱۲ مورد احیای موفق در سطح استان انجام شده است.

رئیس مرکز ۱۱۵ استان اصفهان با بیان اینکه در نوروز امسال، ۶۶ هزار و ۲۹۱ تماس امداد خواهی با شماره ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شد، خاطر نشان کرد: در مدت اجرای طرح امداد نوروزی سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، تعداد کل مأموریت های اورژانس اصفهان هشت درصد، ماموریت های غیر تصادفی ۹ درصد و ماموریت های تصادفی شش درصد افزایش داشته است.

وی همچنین اذعان داشت: آمار فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی در استان اصفهان در نوروز امسال هم ۱۶ درصد کاهش داشته است.

به گفته این مقام مسئول، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در طرح امداد – سلامت نوروزی امسال به استعداد ۱۳۳ پایگاه شهری و جاده ای، یک پایگاه امداد هوایی، ۱۵ اتاق فرمان، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به امداد رسانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۸۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر