Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تبلیغ سامانه هواداری باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را در شبکه ماهواره‌ای جِم تی وی مشاهده می‌کنید. به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، چند وقتی است که در شبکه ماهواره‌ای جم تی وی تبلیغات اسپانسر باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی پخش می‌شود.یک شرکت پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر شانزدهم در اقدامی غیر حرفه‌ای به صورت مشترک اسپانسرینگ 3 باشگاه پر طرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت مقدار مبلغ دریافتی باشگاه‌های پر طرفدار لیگ برتر از این شرکت که درآمدی نجومی به جیب می‌زند، مورد سؤال بوده و حالا تبلیغات این شرکت در اتفاقی عجیب از یک شبکه ماهواره‌ای ضد انقلاب پخش می‌شود.این در حالی است که دادستان تهران تأکید کرده بود تبليغات فيلم‌ها و كالاهای ايرانی در شبكه‌های ماهواره‌ای معاند ممنوع است.در این ویدئو، تبلیغ سامانه هواداری باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را در شبکه ماهواره‌ای جِم تی وی مشاهده می‌کنید.
تعداد بازدید : 3 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

گفتنی است؛ قرار است در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شود.

همچنین ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار خواهد شد.

کد خبر 6085198

دیگر خبرها

  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد