Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فیض آباد گفت: در طول ایام تعطیلات نوروزی بیش از 12 هزار نفر در شهر فیض آباد اسکان و خدمات رسانی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسیمای مه ولات،محمد رضا پژوهیده شهردار فیض آباد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهرداری فیض آباد از تاریخ ۲۵ اسفند ماه لغایت ۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ به صورت آماده باش بوده و به مسافرین نوروزی خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسکان مسافرین نوروزی در پارک‌های سطح شهر از جمله پارک شهید بهشتی، باغ گل، اندیشه و سایر پارک‌ها از اقدامات شهرداری فیض آباد در راستای خدمت رسانی به مسافرین نوروزی بود و در طول تعطیلات حدود ۸ هزار مسافر در پارک های سطح شهر اسکان داشتند. پژوهیده تصریح کرد: خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در ایستگاه استقبال از زائر از دیگر برنامه‌های شهرداری فیض آباد در تعطیلات نورورزی بود و در ایام تعطیلات خدماتی از جمله توزیع بسته فرهنگی حاوی نقشه شهر فیض آباد، استان و کشور و بروشور به مسافرین نوروزی اهداء شد. شهردار فیض آباد در پایان با تاکید بر اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر از خدمات شهرداری فیض آباد در تعطیلات نوروز بهره مند شدند، خاطر نشان کرد: با توجه به وقوع شهر فیض آباد در مسیر و کریدور شمال به جنوب کشور امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان و استان بتوانیم با خدمات رسانی بهتر میزبان شایسته‌ای برای مسافران و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) باشیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم

الحاج ملا محمد حنیف حمزه رئیس عمومی اجرائی برشنا با حافظ محمد امین عمری والی غزنی دیدار و روی پروژه های توسعوی برق رسانی در آن ولایت بحث و تبادل نظر نمودند.

دفتر مطبوعاتی برشنا بانشر این خبر نگاشته است:‌ در این دیدار والی غزنی در رابطه به مشکلات برق رسانی در آن ولایت صحبت نموده پیشنهاداتی را برای فراهم نمودن خدمات برق رسانی برای باشندگان آن ولایت به رئیس عمومی برشنا ارایه نمود.

الحاج ملا محمد حنیف حمزه ضمن استماع مشکلات و پیشنهادات برای خدمات برق رسانی از سوی والی این ولایت گفت که ما در تمامی ولایت‌ها متعهد به فراهم سازی برق منظم به مشترکین هستیم.

در این دیدار رئیس برشنا جهت حل مشکلات و بهبود روند خدمات رسانی برق هدایاتی را به بخش‌های مربوط ارایه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود