Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، هیچ‌کس نمی‌تواند نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر را زیر سؤال ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ بعد از نشست ظهر امروز (دوشنبه) خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: عید را تبریک می‌گویم و بهترین آرزوها را برای شما دارم. ما جلسه‌ای در مورد بازی با صنعت نفت و دیدار برابر پیکان و الریان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای طاهری از نتیجه‌ای که مقابل صنعت نفت کسب شد، ناراحت است.

«از هواداران بابت شکست مقابل نفت آبادان عذرخواهی می‌کنیم، اما همین فوتبال است»، وی با بیان این جمله افرود: تصمیم گرفتیم که چه تمهیداتی برای بازی بعدی و بازی‌مان در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. می‌خواهیم همان‌طور که لیگ را در ابتدای فصل خوب آغاز کرده بودیم، به خوبی هم پایان برسانیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت رامین رضاییان و ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس، گفت: رضاییان در نشست با مسئولان باشگاه است و آخرین وضعیت او را باشگاه مشخص می‌کند.

برانکو درباره اینکه باشگاه اعلام کرده سرمربی تیم رضاییان را نمی‌خواهد، تأکید کرد: من گفتم او بالاست و باشگاه در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

وی در واکنش به اینکه طاهری اعلام کرده عناد و دشمنی قهرمانی فصل گذشته را از پرسپولیس گرفت و این فصل هم برخی دوست ندارند این تیم به قهرمانی برسد و از این مسائل خبر دارد یا نه، گفت: من مربی‌ام و وظیفه‌ام این است که تیم را به بهترین نحو آماده کنم تا در زمین خوب باشد و وضعیتش بهتر شود. من به کار بازیکنانم و نتایج خوبی که گرفتند افتخار می‌کنم. آنها بازی‌های خوبی هم انجام داده‌اند و این وظیفه من بوده است. در خصوص حواشی هم با طاهری صحبت کرده‌ایم و خود او بیشتر از هرکسی این حاشیه‌ها را می‌داند تا من.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به این مسئله که آیا خود او نگران چنین مسائلی از جمله پشت پرده‌ها نیست، اظهار داشت: ما در حال حاضر صدر جدول هستیم. موضوع جلسه هم این بود که پنج بازی باقیمانده لیگ و سه بازی لیگ قهرمانان را چطور پشت سر بگذاریم و شادی را به هواداران بدهیم. از بازیکنان هم انتظار دارم با یک هدیه خوب هواداران را شاد کنند و به پیروزی برسند.

وی در پاسخ به طرح این موضوع که گفته می‌شود در آبادان برخی از ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه جلوگیری می‌کردند، گفت: وظیفه من این است که روی مسائل مربوط به تیمم تمرکز کنم و پرداختن به مسائلی که عنوان می‌کنید بر عهده افراد دیگری در باشگاه است. اگر موردی باشد آنها حتماً به شما پاسخ می‌دهند. اما چیزی که مشخص است این بازی باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد و با توجه به اینکه دیر اعلام شد ورود تماشاگران آزاد است، هواداران ما نتوانستند به ورزشگاه بیایند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سؤال که فکر می‌کند دلیل شکست تیمش در دو بازی اخیر چه بوده است، عنوان کرد: در بازی با الریان مستحق باخت نبودیم و در آبادان هم شرایط به همین شکل بود. به هر حال باخت در فوتبال وجود دارد. برخی مواقع شما بد بازی می‌کنید و مستحق باخت هستید و برخی مواقع هم با وجود بازی خوب نتیجه را واگذار می‌کنید. مسئله سوم این است که شما به اشتباهات خودتان می‌بازید و نه قدرت حریف. ما باید بازی‌های اخیر خود را آنالیز کنیم و متوجه شویم که واقعاً دلیل اصلی باخت‌های‌مان چه بوده است. با وجود این حرف‌ها کسی نمی‌تواند نتایج خوب ما در بازی‌های قبل را زیر سؤال ببرد. بازیکنان ما در بازی‌های این فصل خود نشان دادند که سزاوار قرار گرفتن در صدر جدول هستند.

برانکو درباره اینکه آیا به هواداران تیمش قول قهرمانی در لیگ را می‌دهد یا نه، گفت: ما با فاصله خیلی خوب نسبت به رقبا در صدر جدول قرار داریم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا در پنج بازی باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی کروات سرخپوشان همچنین در پاسخ به این پرسش که نشست امروز او با رامین رضاییان و مسئولان باشگاه پرسپولیس به کجا انجامید، یادآور شد: من از جلسه رضاییان با مسئولان باشگاه خبر ندارم. فقط او را دیدم و عید را تبریک گفتم!

وی در ادامه با تأکید بر اینکه به سوال در مورد رضاییان پاسخ نمی دهد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا شما خبرنگاران به این موضوع گیر داده‌اید!

در ادامه خبرنگاری از برانکو در مورد اظهارنظر اخیر علی‌اکبر طاهری مبنی بر اینکه برانکو سرمربی پرسپولیس تحت هیچ شرایطی رضاییان را نمی‌خواهد، سؤال پرسید که او جواب داد: در این مورد مدیریت باشگاه تشخیص داده که به این شکل اظهارنظر کند.

سرمربی پرسپولیس راجع به اینکه آیا علی پروین از او خواسته است تا رضاییان را ببخشد، تصریح کرد: آنچه مشخص است علی پروین در رأس خانواده پرسپولیس است. من وقتی سرمربی تیم ملی ایران بودم افتخار همکاری با پروین را داشتم. الان هم وقتی به اتاق مربیان تیم ما بروید خواهید دید که عکس پروین در رأس همه مربیان پرسپولیس است و خوشحالم از اینکه بخشی از این خانواده هستم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:« این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.»
 
سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:« واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.»

وی در پایان گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!