Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-01@20:42:24 GMT

افزایش سرمایه ۱۵۴ شرکت در پایان سال ۹۵

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۱۵۵۸

افزایش سرمایه ۱۵۴ شرکت در پایان سال ۹۵

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


بر اساس اعلام سازمان بورس، مبلغ کل مجوزهای ارائه شده به شرکت های سهامی عام جهت انجام افزایش سرمایه طی سال ۹۵، معادل ۲۲۶ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش بی‌باک به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیریت نظارت بر بازار اولیه در راستای اجرای مفاد قانون بازار اوراق بهادار و مقررات مربوطه در حوزه بازار اولیه و عرضه اوراق بهادار، طی سال ۹۵ اقدام به بررسی درخواست افزایش سرمایه شرکت های سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، همچنین درخواست صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت، اوراق اجاره و مرابحه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیریت پس از بررسی درخواست های افزایش سرمایه شرکت های سهامی عام طی سال ۹۵، نسبت به صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۵۴ شرکت، ۲ مورد تأسیس، ۶ مورد انتشار اوراق اجاره و ۸ مورد انتشار اوراق رهنی، مرابحه و مشارکت صادر کرده است.

مبلغ کل مجوزهای ارائه شده به شرکت های سهامی عام جهت انجام افزایش سرمایه طی دوازده ماه سال ۹۵ معادل ۲۲۶ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال بوده است. بر اساس مجوزهای صادره، ۵۰ درصد افزایش سرمایه ها از محل مطالبات حال شده سهام داران و آورده نقدی و مابقی از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها تامین شده اند.

طی سال ۹۵، از مجموع مبلغ یاد شده بابت افزایش سرمایه ها، ۱۱۴ هزار و ۶۶۳ میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال از محل مطالبات حال شده سهام داران و آورده نقدی، ۳۰ هزار و ۸۹۳ میلیارد و ۶۰۱ میلیون ریال از محل سود انباشته، ۲۹ هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال از محل اندوخته ها و ۵۰ هزار و ۶۵۰ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صورت گرفته است.

به علاوه، در این مدت، ۲ مورد اوراق مشارکت به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال، ۶ مورد اوراق اجاره به ارزش ۴۹ هزار و ۹۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۵ مورد اوراق مرابحه به ارزش ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و یک مورد انتشار اوراق رهنی به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال منتشر شده است.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته

ایسنا/اصفهان رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد یک سامانه بارشی از پایان روز چهارشنبه وارد مناطق مختلف دشت کاشان شده و تا پایان روز جمعه فعال خواهد بود.

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دشت کاشان در وضعیت هشدار نارنجی برای شرایط رعد و برق، بارش‌های رگباری، تندباد و تگرگ به صورت نقطه‌ای قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات متناوب این‌گونه سامانه‌های آب و هوایی، پیش‌بینی دقیق مشکل است و آمادگی‌های لازم برای مدیریت این شرایط ضروری است و مناطق در صورت مشاهده بارش‌های شدید و تگرگ محل وقوع را به مسئولان شهر یا روستای خود اعلام کنند.

رئیس اداره هواشناسی کاشان تأکید کرد: این سامانه بارشی در مناطق کوهستانی به خصوص در روز پنجشنبه فعال‌تر و قوی‌تر خواهد بود و سفارش می‌شود که شهروندان از اسکان و تردد در مسیر مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌های فصلی و مناطق پرخطر خودداری کرده و برای رفع مانع در مسیر آب‌های جاری اقدام شود.

ارغوانی گفت: دمای هوا در روز چهارشنبه ۳۰ درجه سانتیگراد بوده و با روند کاهشی در روز پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۲۷ و ۲۹ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی تأکید کرد: احتمال لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر به صورت محدود و جاری شدن روان آب موقتی وجود دارد و سفارش می‌شود که برای عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌ کوهنوردی و جابجایی عشایر احتیاط لازم را داشته باشند.

بارش‌های هفته اول اردیبهشت در کاشان، ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت به همراه داشت که از جمله آن ۱۷۱ میلیارد ریال در بخش کشاورزی و ۲۳۰ میلیارد ریال  نیز در حوزه راه‌های اصلی و فرعی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • هشدار نارنجی دشت کاشان در پایان هفته
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه