Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@07:55:38 GMT

شیخ علی سلمان: آزادی و دموکراسی بزرگترین هدف بحرین است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۲۲۰۳

شیخ علی سلمان، روحانی شیعه بحرینی و رهبر جریان الوفاق پس از تایید حکم چهار سال زندان خود، ضمن اعلام برائت از تمامی اتهامات، آزادی و دموکراسی برای کشورش را بزرگترین هدف دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از یونیون نیوز، شیخ علی سلمان، روحانی آزادیخواه بحرینی پیش از این در ژوئیه 2015 به چهار سال حبس محکوم شده بود که این حکم به دادگاه تجدید نظر ارجاع داده شد و دادگاه تجدید نظر در اقدامی غیر منتظره به اتهام تبلیغات علیه نظام و مخالفت با قوانین رایج حکم او را به 9 سال زندان افزایش داد اما امروز دیوان عالی بحرین اعتراض وکلای شیخ سلمان را وارد دانست و حکم 9 سال زندان برای دبیرکل جمعیت الوفاق را نقض کرد و همان چهار سال حبس را برای او در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیخ علی سلمان در پی اعلام حکم جدیدش طی تماسی تلفنی در این باره گفت: من در تمامی اتهاماتی که مورد آن‌ها واقع شده‌ام بی‌گناه هستم و بزرگترین موفقیت و هدف بحرین را اجرای آزادی و دموکراسی می‌دانم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم

محمد امیر ابراهیمی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ودرک فیوضات لیالی قدر برای همه گفت: پویش مردمی به حرمت امام علی (ع) می بخشم با هدف آزاد سازی زندانیان و محکومین به قصاص از ولادت امام علی (ع) شروع شده است و تا شهادت آن حضرت ادامه داد.

وی افزود: در این پویش با تاسی از آموزه های دینی و اعتقادی و توسل به سیره اهل بیت (ع) تعداد زیادی از زندانیان و محکومین به قصاص از زندان رهایی یافته اند.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان بیان داشت: خوشبختانه از ابتدای این پویش، تعداد۲۳۶ زندانی از زندان‌های استان آزاد و ۱۱ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

وی ادامه داد: امیدواریم در ادامه پویش به حرمت امام علی (ع) و با تاسی از رفتار و منش آن امام بزرگوار با حمایت معنوی افراد تعداد زیادی از زندانیان از زندان آزاد شده، همچنین شاهد نهادینه شدن فرهنگ گذشت و بخشش و بازگشت زندانیان به آغوش خانواده خود در این ماه مبارک باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی زندانیان به برکت کلام وحی
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • نمای هوایی از بزرگترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی‌
  • بزرگترین اجتماع قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • ورزشگاه آزادی آماده بزرگترین محفل قرآنی ایران + فیلم
  • آماده برای بزرگترین محفل قرآنی ایران؛ ۱۵:۳۰ ورزشگاه آزادی
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان