Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج علی اکبرحسنی پدر بزرگوار شهیدان سرافراز امیر علی، عباس و محسن حسنی را تسلیت گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حسن روحانی در پیامی درگذشت مرحوم حاج علی اکبرحسنی پدر بزرگوار شهیدان سرافراز امیر علی، عباس و محسن حسنی را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منّان برای آن پدر فداکار، رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد؛ متن پیام حجت الاسلام روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج علی اکبرحسنی پدر بزرگوار شهیدان سرافراز امیر علی، عباس و محسن حسنی موجب تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان با ایمان راسخ و پیروی خالصانه از آموزه ها و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) فرزندان مومن و سلحشوری تقدیم ارزشهای انقلاب و سربلندی میهن اسلامی کرد و نام خود و فرزندان شهیدش را در فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار ساخت.
اینجانب مصیبت وارده را به خانوادۀ محترم آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای آن پدر فداکار، رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
حسن روحانیرئیس جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند