Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، نخستین سناریوی ، ساعت 21:30 دقیقه 30 فروردین ماه سال گذشته ماموران کلانتری شوش در جریان پیدا شدن جسد مردی 47 ساله در یکی از کوچه های منطقه شوش قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران اداره 10 به دستور بازپرس محسن مدیر روستا برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

کارآگاهان با حضور در محل با جسد مردی روبرور شدند که تنها شلوار خانگی به تن داشت و تحقیقات ابتدایی در محل نشان از آن داشت که قربانی در طبقه چهارم ساختمانی در همان کوچه زندگی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب ماموران برای کاوشگری به خانه قربانی این جنایت رفتند و پس از تخریب در زمانیکه وارد خانه شدند پی بردند که کلید خانه روی در قرار دارد.


در ادامه سرایدار ساختمان به ماموران گفت: این مرد مدتی است که با همسرش دچار اختلاف شده و شنیدم که هر ماه باید 6 ربع سکه برای مهریه همسرش پرداخت کند و صبح امروز نیز اقدام به فروش وسایل خانه اش به مبلغ 3 میلیون و پانصد هزار تومان کرد و پس از آن دیگر اطلاعی از وی نداشتم تا متوجه پیدا شدن جسدش در کوچه شدم.


کارآگاهان در گام بعدی در بررسی خانه به پنجره آشپزخانه ای رسیدند که به سمت کوچه باز بود و روی کابینت کنار پنجره نیز جای پای مقتول وجود داشت اما سناریوی مرگ این مرد مشکوک به نظر می رسید.


با توجه به مرموز بودن حادثه بازپرس مدیر روستا دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای بررسی های فنی دست به کار شوند تا فرضیه قتل یاخودکشی مرد تنها مورد تحقیق قرار گیرد.


دومین سناریوی جنایی در ساعت 24 دوشنبه 30 اسفند ماه سال گذشته در تماس تلفنی زنی با ماموران پلیس جاجرود رقم خورد که از ماجرای پیدا شدن جسد پسر جوانی خبر داد.


خیلی زود تیم های پلیسی به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات فنی پای در صحنه جرم گذاشتند.


بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که جوان 30 ساله زیر کتک های سنگین به قتل رسیده است که در این مرحله بازپرس مدیر روستا دستور داد تا جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شود.


بنا به این گزارش، ماموران در گام نخست عملیات شناسایی هویت پسر جوان را در دستور کار خود قرار داده اند تا با به دست آمدن این سرنخ ردیابی های فنی را برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز کنند.

جام جم

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود

به گزارش صدای ایران از ایرنا، فرزند مرحوم ناصر حجازی به جمع کادرفنی استقلال اضافه شد.

به پیشنهاد جواد نکونام و موافقت سرپرست باشگاه استقلال، آتیلا حجازی فرزند زنده‌یاد ناصر حجازی که پیش از این به عنوان مربی و بازیکن سابقه حضور در باشگاه استقلال را در کارنامه‌اش دارد، سمت مدیر تیم استقلال را بر عهده گرفت.

قرار است حجازی امروز با حضور در محل تمرین استقلال کارش را آغاز کند.

نصرالله خواجه‌گیری مدیر اجرایی استقلال نیز استعفا داده و قرار است با حضور در محل تمرین استقلال از مربیان و بازیکنان این تیم خداحافظی کند.

خواجه گیری تا ساعاتی آینده متن استعفای خود را به صورت رسمی منتشر می‌کند.

دیگر خبرها

  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • نظامی گنجوی شاعر شهیر تفرشی