Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:25:56 GMT

کوهنورد گمشده در ارتفاعات یافته کوه خرم‌آباد پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۵۳۹۷

کوهنورد گمشده در ارتفاعات یافته کوه خرم‌آباد پیدا شد

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان لرستان گفت:کوهنورد گمشده در ارتفاعات یافته کوه خرم‌آباد پس از گذشت ۶ ساعت پیدا شد.

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد به تلاش نیروهای جمعیت هلال‌احمر لرستان برای نجات یک کوهنورد گمشده اشاره کرد و اظهار داشت: شامگاه روز دوشنبه یک کوهنورد که در ارتفاعات یافته کوه گم شده بود پس از جست‌وجوی تیم واکنش سریع و امدادگران شعبه هلال‌احمر خرم‌آباد پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات جست‌وجو برای نجات این کوهنورد گمشده از ساعت 17 روز دوشنبه آغاز و سرانجام پس از شش ساعت در ساعت 23 پیدا شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان لرستان عنوان کرد: 12 امدادگر جمعیت هلال‌احمر برای پیدا کردن این کوهنورد در این منطقه حضور داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل بهار و رغبت طبیعت دوستان و کوهنوردان به حضور در ارتفاعات استان انتظار می‌رود افراد نکات ایمنی را رعایت کنند، از صعودهای تک نفره بپرهیزند و بستگان نزدیک خود را از محل دقیق صعود مطلع کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل باکم ترین زمان به فرد آسیب‌دیده امدادرسانی شود.

انتهای پیام/

R41450/P1384/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش

نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.


همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.


این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری