Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@13:14:05 GMT

ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی شروع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۶۲۴۹

ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی شروع شد

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، ثبت‌نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از میان برادران واجد شرایط آغاز شد.

مقطع کارشناسی در پنج رشتۀ علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق، اقتصاد، فقه و مبانی حقوق اسلامی، ویژۀ دارندگان مدرک پیش دانشگاهی و برادران طلبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقطع کارشناسی ارشد در 6 رشتۀ علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل و فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

مقطع دکتری نیز در 6 رشتۀ علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق، حقوق بین الملل و فقه جزایی است.

تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد بعد از ظهر جمعه 23 تیرماه و تاریخ برگزاری آزمون دورۀ دکتری نیز در دور روز یعنی صبح و بعد از ظهر 29 و 30 تیرماه برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام از 15 فروردین‌ماه تا 30 اردیبهشت‌ماه از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی است. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به نشانی WWW. RAZAVI.AC.IR مراجعه فرمایید و یا با شماره تلفن 05132211412 تماس بگیرید./ تسنیم

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی