Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@21:16:09 GMT

مشخصات جديدي منتسب به HTC U منتشر شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۶۳۶۷

خبرگزاري آريا - چند روز پيش رندرهايي که به اسمارت فون جديد اچ تي سي موسوم به HTC U نسبت داده مي شد منتشر شد. به گفته افشاگر معروف، ايوان بلاس، اين گوشي پرچمدار بعدي کمپاني اچ تي سي خواهد بود.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از تک‌ شات، رندرهايي که پيشتر ديديم اسمارت فوني را نشان مي دادند که هيچ دکمه اي بر روي آن ديده نمي شد و فاقد جک 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ميليمتري هدفون بود. امروز صبح شايعات جديدي در خصوص مشخصات اين محصول در فضاي وب منتشر شد که اگر قابل استناد باشند مي توان گفت که اين اسمارت فون از نمايشگري 5.5 اينچي با پوشش گوريلا گلس 5 برخوردار است که رزولوشن آن 1440 در 2560 است.
در داخل اين گوشي از يک اسنپدراگون 835 استفاده شده که داراي يک پردازنده 8 هسته اي و پردازنده گرافيکي آدرنو 540 است. رم اين گوشي 4 يا 6 گيگابايت است که با 64 يا 128 گيگابايت فضاي حافظه داخلي همراه شده است. نيروي لازم براي روشن ماندن اين اسمارت فون را يک باتري 3000 ميليي آمپر ساعتي تهيه مي کند که از فناوري شارژ سريع Quick Charge 3.0 نيز برخوردار است. اسکنر اثرانگشت در دکمه هوم تعبيه مي شود و سيستم عامل اندرويد 7.1 بطور پيش فرض بر روي اين گوشي نصب است. همانطور که گفتيم از جک هدفون 3.5 ميليمتري خبري نيست، اما يک پورت USB نوع C و اسپيکرهاي استريو در اين اسمارت فون در نظر گرفته شده اند.
بنا بر تصاويري که به اين گوشي منتسب شده اند، اچ تي سي احتمالا از فاوري USonic در اين محصول خود استفاده مي کند. اين فناوري به کاربران اجازه مي دهد يک هدفون آنالوگ را به پورت USB نوع C متصل کنند. همچنين قابليتي موسوم به HTC Sense Link مي تواند نمايش نوتيفيکيشن هاي موبايلي را بر روي کامپيوتر مقدور سازد. با استفاده از Edge Sensor نيز با فشار ممتد يا کوتاه بر روي لبه هاي گوشي مي توان دوربين، گوگل اسيستنت يا ساير عملکردها را با يک دست فعال کرد.
ويژگي موسوم به +HDR به کاربران HTC U اجازه مي دهد پيش از آنکه عکسي گرفته شود نماي آن را در HDR ببينند. با وجود 4 ميکروفون در اين گوشي دو نوع تنظيمات متفاوت براي ضبط صدا در حين ضبط ويديو در دسترس خواهد بود. 3D Audio تنظيم پيش فرض است و از هر 4 ميکروفون براي ضبط صداي اطراف کمک مي گيرد. تنظيم ديگر Hi-Res است که ضبط صدا را با طيف کاملتر و گسترده تري ممکن مي سازد.
به ادعاي بلاس، اين گوشي اواخر ماه جاري ميلادي رونمايي شده و از اوايل ماه آينده راهي بازار مي شود.


-

-

-


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید: همه اقدام‌های لازم صدور- صورتحساب خرید گوشی همراه انجام شده است و تا سه ماه دیگر، اجرایی خواهد شد.

به گفته آقای برادران، هدف از اجرای این طرح، شفافیت در خرید گوشی همراه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!