Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@15:59:59 GMT

گذری بر مشکلات کاروانسرای شاه عباسی شهر فرسفج تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۹۶۷۳۶

گذری بر مشکلات کاروانسرای شاه عباسی شهر فرسفج تویسرکان

سالها از بازسازی کاروانسرای شاه عباسی فرسفج در تویسرکان می گذرد اما متاسفانه وجود برخی از مشکلات و ایرادات در راه دسترسی مناسب و همچنین نبود زیرساخت های مناسب در محوطه ورودی این اثر تاریخی بی نظیر که در تپه ایی ایده آل و زیبا واقع شده است مانع از حضور گردشگران و استفاده از این مکان برای همه مردم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سالها از بازسازی کاروانسرای شاه عباسی فرسفج در تویسرکان می گذرد اما متاسفانه وجود برخی از مشکلات و ایرادات در راه دسترسی مناسب و همچنین نبود زیرساخت های مناسب در محوطه ورودی این اثر تاریخی بی نظیر که در تپه ایی ایده آل و زیبا واقع شده است مانع از حضور گردشگران و استفاده از این مکان برای همه مردم می شود.

با وجود اینکه خود کاروانسرای شاه عباسی فرسفج به شکلی عالی بازسازی و آماده شده است اما راه مناسبی از لب خیابان تا بالای تپه که محل استقرار کاروانسرا قرار دارد وجود ندارد و باید گردشگران و بازدیدکنندگان از تپه بالا بکشند که جالب نیست و برای سالخوردگان و کودکان غیرممکن است. و راه غیر رسمی ماشین رو هم از داخل یک پیاده رو خاکی و از مسیری ناهموار می گذرد که صحیح نمی باشد.

لذا لازم است شهرداری فرسفج جهت تسهیل در ورود و بازدید گردشگران مسیر منتهی به درب ورودی کاروانسرای شهر فرسفج را جهت خودرو ها و همچنین عابرین پیاده رو سازی و مهیا نماید.

همچنین باتوجه به اینکه درون کاروانسرای شاه عباسی فرسفج که از آثارتاریخی بی نظیر عصر صفوی است، امکان استقرار خانواده ها و فروشگاه وجود ندارد بهتر است شهرداری شهر فرسفج در جلوی درب ورودی کاروانسرا مکان هایی جهت استقرار خانواده ها مانند آلاچیق های مناسب و همچنین محل های فروش مانند: دکه های سوپرمارکت تعبیه نماید تا حضور خانواده ها در درون کاروانسرا و یا فروشندگان موجب تخریب این اثر تاریخی بی نطیر نگردد.

تصاویر زیر گویای برخی مشکلات می باشد؛ سوپر مارکت داخل حجره های کاروانسرا، روشن کردن آتش در کاروانسرای شاه عباسی فرسفج، راه نامناسب کاروانسرای شهر فرسفج.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان