Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، این مطلب را سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده دو تن از جانبازان ناجا به نام های گودینی و موسوی کاظمی، عنوان و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رسیدگی به مشکلات این دو جانباز صادر کرد.
وی با اشاره به اینکه جانبازان مایه برکت هستند،خاطرنشان کرد:ما امنیت و آرامش امروز را مدیون ایثار آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران در راه اعتلای اسلام واقعی و زنده نگه داشتن ارزش‌های اسلامی و دفاع در برابر تجاوز دشمنان به این مرز و بوم وارد میدان شدند و از جان و اعضا و جوارح خویش گذشتند،تصریح کرد:جانبازان ناجا ارزنده‌ترین یادگاران عرصه نظم و امنیت هستند که به این مقام والا رسیده اند.
سردار اشتری از جانبازان به عنوان سرمایه‌های نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: کسانی که در راه تأمین نظم و امنیت مردم تلاش می کنند و در این راه به درجه جانبازی نایل می شوند، در تاریخ ماندگار و جاودانه هستند.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با تأکید بر اینکه پاسداشت جانبازان پاسداشت ارزشهاست،خاطرنشان کرد:نیروی انتظامی از تمام توان و ظرفیت های خود برای رسیدگی به مسائل و مشکلات جانبازان بهره می گیرد.
اجتمام(1)**7029 **1569**تنظیم: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی
آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان

کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت : ۱۸۹ متهم در طرح پاکسازی امنیت محل محور در اسفند ماه امسال شناسایی و بازداشت شدند. 

او با اعلام کشف ۱۱۳ فقره انواع سرقت در پی دستگیری این متهمان گفت: ارتقای امنیت شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی در آستانه تعطیلات نوروزی از اهداف اجرای طرح پاکسازی امنیت محله محور بود.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاهها با همراهی پلیس‌های تخصصی موفق شدند ۱۲۶ سارق، ۱۱ خرده فروش مواد مخدر ،۴۵ معتاد متجاهر،سه عامل تیراندازی غیرمجاز در مراسمات و چهار قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنان را طی عملیات‌های متفاوت در مخفیگاهشان دستگیر کنند. 

کشف ۶۲کیلو مواد مخدر از نوع تریاک ، توقیف ۱۳ دستگاه و سائط نقلیه خودرویی و موتوری، ۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری از دستاوردهای مهم این طرح بود. 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع محترم قضایی شدند از شهروندان خواست برنامه‌های سفر خود را در ایام نوروز مدیریت کنند و منازل خود را خالی از سکنه نگذارند، همچنین موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110به پلیس گزارش دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • استان بوشهر در همه ابعاد از امنیت پایدار برخوردار است
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان