Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در متن کامل پیام اله مراد عفیفی پور چنین آمده است:

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب: همه دستگاههای مسئول باید تلاش کنند تا سوانح و حوادث سفرهای نوروزی به حداقل ممکن برسد. ارزش و اجر خدمت در ایام تعطیلات عید بالاتر از ایام دیگر سال است و تمام این خدمات در میزان الهی محفوظ است و محاسبه خواهد شد و از آنجاییکه خداوند متعال شاکر و علیم است، علاوه بر آگاهی از زحمات و سختی های خدمت در ایام تعطیلات عید، قطعاً از این کارهای حسنه سپاسگزاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران گرامی و ارجمند:

سلام علیکم

سال ١٣٩٦ هجری شمسی که توسط مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است را به همه همکاران تبریک گفته و برای همگان آرزوی سلامتی، عزت و موفقیت در همه امور زندگی دارم.

بر خود لازم می دانم از همراهی شبانه روزی همکاران پرتلاش در استقبال، پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان نوروزی در کلیه بنادر و جزایر مسافری استان هرمزگان و شکیبایی در تحمل تنگناها و محدودیت های موجود در ایام نوروز سال ١٣٩٦ که با هماهنگی و کیفیت بالا و کار جمعی، منتج به رضایت مسافران عزیز شده و به حول و قوه الهی نوروزی ایمن و بدون حادثه دریایی با توجه به کثرت سفرهای دریایی در استان هرمزگان را در پی داشت، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

بی شک منش و بزرگواری شما معرف واقعی فرهنگ پرسنل سازمان بنادر و دریانوردی در اذهان و باور مسافران نوروزی بوده و ماندگار خواهد ماند.

همچنین لازم می دانم از یکایک اعضای کمیته حمل و نقل سفرهای دریایی در اداره کل، اعم از معاونت و پرسنل واحد دریایی، مدیران بنادر تابعه و کلیه واحدهای اداره کل و ادارات حوزه مدیریت در پشتیبانی خدمات سفر، روابط عمومی اداره کل در هماهنگی با اصحاب رسانه و سایت های خبری در جهت انعکاس و پوشش اخبار مربوطه، که با وحدت و همدلی زمینه ارائه خدمات کمی و کیفی مطلوبی فراهم نمودند، تشکر و قدردانی نمایم.

در این ایام، همچون گذشته تاکیدات، رهنمودها و حمایت های جناب مهندس سعیدنژاد معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان و پیگیری مجدانه مهندس راستاد معاون محترم امور دریایی سازمان که موجب توفیق خدمت شدند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم و نقش بسزای ایشان را در این فرایند مهم، ارج می نهیم و امیدوارم سال نو، سال کامیابی و پیشرفت پرشتاب طرح های توسعه ای سازمان بنادر و دریانوردی در سایه تدابیر دولت امید باشد.

نقش همکاران روابط عمومی سازمان در اطلاع رسانی و تقویت آگاهی عمومی هموطنان از مباحث ایمنی دریایی در کنار تلاش شبانه روزی اداره کل فاوا برای اطلاع رسانی از آمار عملکرد بنادر قابل توجه و تقدیر است.

اینجانب ایمان و اطمینان دارم که با همراهی و همکاری شما عزیزان در اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، چون گذشته با استفاده از راهنمایی ها و نظرات سازنده مدیرعامل محترم سازمان، در جهت تسریع و پیشرفت امور تلاش بیشتری خواهیم نمود.

توفیق و سلامتی هرچه بیشتر شما و خانواده محترمتان را در تمامی عرصه ها از خداوند متعال خواهانم.

اله مراد عفیفی پور

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۹۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان

اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: تردد‌های دریایی با احتیاط انجام شود و شناور‌های سبک و صیادی تا بعدازظهر از تردد خودداری کنند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان طی روز جاری (۷ اردیبهشت) با تاثیر سامانه همرفتی در پاره‌ای از نقاط استان ناپایداری‌های جوی و دریایی تداوم خواهد داشت.

 در ساعات بعدازظهر و شب در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات رشد ابر‌های همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق، گاه تگرگ و تند باد لحظه‌ای محتمل خواهد بود.

 وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت تند باد لحظه‌ای با احتمال گردوخاک در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز دور از انتظار نیست.

 سامانه همرفتی تا روز یکشنبه طی ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات شرقی و شمالی فعالیت خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی‌آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

 در مناطق دریایی استان طی امروز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان افزایش باد شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود و وضعیت دریا طی ساعاتی متلاطم خواهد شد. افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی در تنگه هرمز، دریای عمان و بخش‌هایی از خلیج فارس تا روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت به‌ویژه در ساعات صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت. همچنین طی امروز احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در ساعات بعدازظهر و شب در اثر ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

 به لحاظ دمایی، از امروز افزایش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود.

tags # هرمزگان ، اخبار هواشناسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت