Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همين چند روز پيش بود که خبري در رابطه با احتمال عرضه موبايل تاشوي سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2017 منتشر شد اما امروز يکي از مهندسين ارشد «سامسونگ ديسپلي» به منابع خبري گفته که تلفن هاي تاشو احتمالاً تا سال 2019 به مرحله تجاري نخواهند رسيد زيرا در حال حاضر نمايشگرهاي بدون حاشيه فروش خوبي را تجربه مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کيم تا-وونگ» در سخنان خود اذعان داشت:
به دليل آنکه هم اکنون نمايشگرهاي بدون حاشيه مورد توجه کاربران بوده و فروش خوبي را به ارمغان آورده اند، بنابراين فرصت کافي براي توسعه صفحه نمايش هاي تاشو در اختيارمان خواهد بود. پيش بيني مي شود اين فناوري در سال 2019 به بلوغ خود برسد.
همچنين گفتني است «چونگ وون-سوک» تحليلگر مؤسسه HI Investment and Securities نيز به اظهار نظر مشابهي پرداخته و گفت:
«سامسونگ ديسپلي» انتظار دارد موبايل هاي تاشو در سال 2019 به بازار عرضه شوند چرا که اين کمپاني در حال حاضر نياز به فروش يک سخت افزار تازه نداشته و هم اکنون فروش نمايشگرهاي بدون حاشيه اي را دستور کار قرار دارد که سود عملياتي 20 درصدي را براي آنها به همراه داشته اند.
بنابر ادعاي مهندس ارشد سامسونگ ديسپلي، «زماني که تقاضا براي دستگاه هاي داراي پنل بدون حاشيه کاهش يافت، در آن موقع سامسونگ نمايشگرهاي انعطاف پذير را به عنوان برگ برنده رو خواهد کرد.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد