Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@13:51:09 GMT

ساتو ریوجی ژاپنی در ورزشگاه آزادی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۰۷۱۴

ساتو ریوجی ژاپنی در ورزشگاه آزادی+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19الریان قطر در تهران و در ورزشگاه آزادی میهمان تیم پرسپولیس نماینده ایران خواهد بود.

داوری این دیدار را ساتو ریوجی ژاپنی و تیم همراهش قضاوت خواهند کرد.

ساتو ریوجی 39 ساله متولد ناگویای ژاپن است که از سال 2009 به عنوان داور بین المللی فیفا فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور در سطوح مختلف بین المللی از جمله لیگ قهرمانان آسیا، کاپ آسیا، دیدارهای مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها را قضاوت کرده است.

ریوجی تا کنون بالغ بر 80 دیدار بین المللی را قضاوت کرده که در آن 8 دیدار ایرانی وجود دارد.دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی با کره جنوبی و در کاپ آسیا با امارات و برخی دیدارهای تیم‌های تراکتور‌سازی، پیروزی،‌ استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا از سال 2012 تا 2018 با قضاوت این داور برگزار شده است.

گفتنی است، پرسپولیس با پیروزی در این دیدار خانگی با کسب 7 امتیاز سرگروه، گروه D خواهد شد .

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند