Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا،امین مختاری دبیر کمیته هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره امام رضا(ع)، طی احکامی جداگانه مدیران بخش های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری را منصوب کرد.

بنابراین مسعود نجفی مشاور دبیر جشنواره، شاهین جوادی نژاد قائم مقام دبیر جشنواره، نگار بخشی زاده دبیر اجرایی، مهرداد موسوی مشاور هنری، علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی، مهریار قنبری مدیر بخش هنرهای سنتی و کاربردی، مسعود مکاری مدیر بخش هنرهای نمایشی و موسیقیایی، آرمین عالیان مدیر بخش هنرهای تجسمی،نیما کریمی، مدیر هنری جشنواره،عماد مهدیان و پریا حبیبی راد، مدیران بخش نمایشگاهو فاطمه قزلو مسئول دبیرخانه احکام خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه آثار منتخب هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره امام رضا(ع) از 18 الی 20 اردیبهشت برپا خواهد شد و آیین اختتامیه نیز روز 20 اردیبهشت ماه است.

این رویداد فرهنگی هنری توسط 4 دانشگاه هنری کشور شامل دانشگاه هنر تهران، دانشگاه هنر اصفهان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز و دانشگاه هنر شیراز و با حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین بنیاد بین المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

**معرفی داوران بخشعکسدومین جشنواره امام رضا(ع)

امین مختاری دبیر کمیته هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره امام رضا(ع)، مجتبی آقایی سربرزه، محمد ستاری و فرهاد سلیمانی را به عنوان داوران بخشعکساین رویداد فرهنگی و هنری معرفی کرد.

مجتبی آقایی سربرزه

مجتبی آقایی که دبیری هفتمین، هشتمین و نهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را بر عهده داشته، عکاس و پژوهشگر، دارای کار‌شناسی عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کار‌شناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی است و درجه یک هنری رشته عکاسی (دکترای افتخاری) از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور را دارد.

آثار عکس آقایی تاکنون در نمایشگاه های انفرادی و گروهی متعدد داخل و خارج از کشور به نمایش گذاشته شده و همچنین در کتاب‌هایی مانند «ایلام، سروی که ایستاد»، «خرمشهر حماسه مقاومت»، «شاهدان زمان»، «مجموعه 3 جلدی بام شکسته بم»، «مجموعه 2 جلدی تهران از دیروز تا امروز»، نفت در گذر زمان، «مجموعه 2 جلدی قم در حریم حرم»، روستاهای تاریخی ایران، «تهران تا انتها حضور»، «رویشی در سپیده»، و... منتشر شده است.

محمد ستاری

محمد ستاری متولد سال 1339 در مشهد است وی دارای مدرک دکترا با گرایش عکاسی بوده و عضو هیات علمی گروه عکاسی دانشکده هنرهای تجسمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران نیز است.

ستاری عناوینی از جمله عضو هیات موسس انجمن عکاسان ایران، داوری سه دوره بینال عکس ملی و بین المللی موزه هنرهای معاصر تهران، داور بیش از 90 جشنواره و مسابقه عکس در ایران، نماینده فدراسیون بین المللی فیاپ در ایران از1372 تا 1377 و...در کارنامه فعالیت های وی دیده می شود.

فرهاد سلیمانی

فرهاد سلیمانی متولد ۱۳۴۳ است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران است. سلیمانی عکاسی را از سال 1365، عکاسی مطبوعاتی را از سال 1368 آغاز کرده است.

وی عضویت هیات مدیره و نایب رئیس انجمن عکاسان مطبوعات در سال‌های 1378و 1379، عضویت در هیات موسس و هیات مدیره انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و داوری چندین جشنواره و مسابقه عکاسی کشور از جمله جشنواره عکس مطبوعات در سال 1381، مسابقه عکس کشتی، دریا، دریانورد سال 1383، دوسالانه عکس ایران سال 1387را در کارنامه فعالیت‌هایش دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی رایتل، سی و پنجمین جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» عصر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، برخی از معاونان و مدیران وزارت کار و نمایندگانی از صنایع تولید داخلی در سالن همایش‌های شرکت ساپکو برگزار شد.

رایتل در حالی در سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان عنوان برترین کارفرمای سلامت محور را از آن خود کرد که پیش از این در سی و سومین دوره این جشنواره برای همین عنوان برگزیده و تقدیر شد.

در این مراسم از حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در راستای تأمین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار که یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است و همچنین بسترسازی پرونده الکترونیک سلامت به عنوان «کارفرمای سلامت محور استان تهران» با اهدای لوح و تندیس تقدیر و تجلیل شد و محمدعلی زارع مدیرکل سرمایه‌های انسانی و پشتیبانی رایتل این جایزه را به نمایندگی از مدیرعامل دریافت کرد.
همچنین در این مراسم از افشین نیکوروش مدیر امور رفاهی رایتل در حوزه بهداشت و ایمنی محیط کار و در راستای حفظ و بهبود سلامت کارگران و توسعه محیط کار سالم، قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، هر ساله در سه مرحله مقدماتی، استانی و ملی و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی