Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان بجنورد از افزایش ۳۴ درصدی داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بجنورد، محمود ثمینی اظهار کرد: تعداد کل داوطلبان در دوره چهارم شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بجنورد 839 نفر بود که این رقم در دوره پنجم به یک هزار و 131 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در حوزه شهری بجنورد، چناران شهر و گرمخان در دوره چهارم 126نفر ثبت نام داشته که این رقم در دوره پنجم به 262 نفر رسیده و حدود 107 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت در موعد مقرر موضوع بررسی مدارک و استعلامات کاندیداها انجام پذیرد.

ثمینی با اشاره به حق الناس بودن رای مردم، عنوان کرد: امانت دار رای مردم هستیم و بدون هیچ گونه نگاه سیاسی از همه عوامل برگزاری، همکاران، هیات های اجرایی و بازرسی می‌خواهیم که بر مدار قانون اقدام و حرکت کنند تا حق هیچ کاندیدایی ضایع نشود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بجنورد با تاکید بر لزوم ایجادشور و حال انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردمی و ایجاد رقابت سالم، افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از دموکراسی و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، بنابراین از همه احزاب، گروه ها، تشکل ها و مردم فهیم دعوت می‌کنیم تا در این رویدادبزرگ و سرنوشت ساز ایفای نقش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند