Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار ، دکتر آب برین رئیس واحد بین المللی ماکو با بیان اینکه « دانشگاه آزاد اسلامی فرزند انقلاب اسلامی است» تاکید کردند« همانطور که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امنیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند ، دانشگاه آزاد اسلامی نیز در امنیت فکری ، ذهنی جوانان این مرز و بوم تلاش می کند»

در ادامه این دیدار ، فرمانده سپاه ماکو ، اظهار امیدواری کردند که «تلاش های فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی باعث به بار نشستن اهداف نظام و انقلاب شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان تاکید کردند « دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه سنگینی در جامعه در مقابل شرارتهای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران دارد و بهتر است در مقابل آنها با همراهی سپاه و دانشگاه آزاد اسلامی فعالیتهای علمی و فرهنگی را زیاد کنیم. تا این فعالیتها باعث خشنودی مقام معظم رهبری شود»

او از دانشگاه آزاد اسلامی واحدبین المللی ماکو درخواست کرد سپاه را در رسیدن اهداف مقدس انقلاب اسلامی کمک و یاری رسانند.

دریافت کننده و انتشار دهنده: آخوندی

200

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند