Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@16:11:22 GMT

دادستان مراوه تپه ، خبر منتشر شده در ایسنا را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۳۰۷۱

دادستان مراوه تپه ، خبر منتشر شده در ایسنا را تکذیب کرد

دادستان مراوه تپه، گفتگوی منتشر شده ایسنا با وی را در خصوص ماجرای قتل سال 96 این شهرستان، تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، 11 فروردین ماه سال 96، جوانی 45 ساله به دست برادرش در شهرستان مرزی مراوه تپه به ضرب گلوله به قتل رسید.

وی در همان روز قتل دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا، روز گذشته گفتگویی را به نقل از دادستان مراوه تپه در همین خصوص منتشر کرده که در آن ، خانی علت قتل را اختلاف دو برادر بر سر چرای دام، بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که علی خانی در گفتگو با راه اترک، ضمن تکذیب این گفتگو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص علت قتل گفت: قتل روی داده به خاطر اختلافات خانوادگی روی داده است.

خانی در خصوص بیشترین موارد اختلافی در این شهرستان که به محاکم قضایی ارجاع داده می شود هم گفت: در شهرستان مراوه تپه ، بیشترین موارد پرونده های قضایی مربوط به اختلافات خانوادگی، اختلاف بر سر زمین و مرتع، اختلاف بر سر زمین و ملک و ... بوده است.

دادستان مراوه تپه همچنین در خصوص مهمترین پرونده سال 96 هم گفت: پرونده همین قتل روی داده در روز 11 فروردین ، مهمترین پرونده شهرستان مراوه تپه در سال 96 تا کنون بوده است.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامرضا سلطانی افزود: هم اکنون حدود ۶۰۰ زندانی در زندان مراغه در کارگاه‌های داخل زندان و خارج زندان مشغول کار هستند و این زندان در اشتعال زندانیان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی ادامه داد: جلسه شورای طبقه بندی زندان مراغه با حضور معاون دادستان تشکیل و ۱۹۱ پرونده در این جلسه طرح و تصمیم گیری شد.
 سلطانی گفت: در این جلسه ۸۲ پرونده اشتغال طرح و ۶۹ زندانی دارای شرایط تشخیص داده و با اشتغال آنان موافقت شد.همچنین ۸۷ درخواست مرخصی به شورا وصول و با ۳۶ مورد موافقت شد.

️به گفته رئیس زندان مراغه در این جلسه ۳۷ پرونده تعلیق، پابند و آزادی مشروط مطرح و با ۱۲ پرونده تعلیق مجازات و ۱۶ پرونده پابند الکترونیکی و هفت پرونده آزادی مشروط بررسی و نیز با آزادی پنج زندانی پس از پایان مرخصی موافقت شد.

دیگر خبرها

  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان یزد در خصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!