Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید عباس موسوی سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طرح آرامش بهاری این اداره کل از 28 اسفندماه سال 95 آغاز و تا 14 فروردین 96 اجرا شد.
وی افزود: این طرح در بقاع و اماکن متبرکه، مساجد بین راهی و مساجد تاریخی استان اجرا شد که در قالب این طرح 100 مسجد بین راهی، 300 مسجد شهری و 126 بقعه متبرکه استان خدمات ویژه و شبانه روزی به زائران ارایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی اظهارداشت: همچنین در قالب این طرح 30 خیمه معرفت با حضور نیز 110 مبلغ دینی نیز به مسافران و زائران نوروزی فارس در بخش های مختلف خدمت رسانی کردند که به طور میانگین روزانه 30 هزار نفر از خیمه معرفت امامزاده ابراهیم در تخت جمشید بازدید کردند.
وی اضافه کرد: در این مدت زمان بیش از 80 هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی استان فارس در 200 حسینیه در استان اسکان یافتند که در این بخش شاهد افزایش 20 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.
او ادامه داد: امسال بازدید از مساجد تاریخی استان فارس مورد استقبال ویژه زائران و مسافران نوروزی استان قرار گرفت به طوری که روزانه 10 هزار نفر از مساجد تاریخی فارس بازدید کردند.
موسوی عنوان داشت: در نوروز امسال 296 هزار نفر از مساجد تاریخی فارس بازدید کردند که مسجد وکیل شیراز بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داده است.
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده
3002 / 1876

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تصاویر نقشه‌های تاریخ با نام خلیج فارس