Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه سن‌پائولو میهمان ناپولی هستند، در کنفرانس خبری گفت: بعید است که ماندزوکیچ به بازی فردا برسد. ما شرایط وی را امروز مورد بررسی قرار خواهیم داد، اما فکر نمی کنیم ماریو را برای این بازی در اختیار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو دیبالا و خوان کوادرادو اما در این بازی در دسترس هستند. در مورد دیگر بازیکنان‌مان نمی‌دانم که چه چیزی به شما بگویم چون امروز تمرین خواهیم کرد و پس از آن تصمیم خواهم گرفت که چه کسی فردا بازی کند.

سرمربی بانوی پیر که شاگردانش یکشنبه شب در رقابت‌های سری A ایتالیا در همین ورزشگاه مقابل ناپولی به تساوی یک بر یک رسیدند، در مورد بازی فردا هم اظهار داشت: پیش از هر چیز باید بگویم که این دو بازی متفاوت با یکدیگر هستند. بازی یکشنبه شب دیداری از رقابت‌های لیگ بود و این دیدار یک بازی حذفی است. ما هدف مهمی داریم و آن رسیدن به فینال جام حذفی برای سومین سال متوالی است و سپس برای کسب پیروزی به رم می‌رویم.

وی تأکید کرد: فردا بازی آسانی در پیش نداریم و انتظار بازی خیلی بازی را داریم. ناپولی تیمی است که یکشنبه شب در تقابل با ما از جنبه فنی عالی بازی کرد. آنها مشکلاتی را برای ما به وجود آوردند، اما برای رسیدن به فینال تمام تلاش خود را خواهیم کرد. باید نسبت به بازی یکشنبه شب به لحاظ فنی متفاوت باشیم. ما در آن بازی نتوانستیم برنامه‌های تاکتیکی خود را پیاده کنیم و به همین خاطر بیشتر دفاعی بازی کردیم.

آلگری در پایان صحبت‌های خود گفت: اگر به لحاظ تاکتیکی متفاوت از بازی یکشنبه شب باشیم، توپ و میدان را بهتر در اختیار خواهیم داشت و این یعنی اینکه با این شرایط باید کمتر دفاع کنیم.

یوونتوس بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا را با پیروزی 3 بر یک مقابل ناپولی به سود خود به پایان برده است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود

 مسئول برگزاری جام حذفی در مورد نحوه راهیابی قهرمان جام حذفی به رقابت‌های آسیایی توضیح داد.
فینال جام حذفی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی پس از قرعه‌کشی این رقابت‌ها گفت: قرعه‌کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی را انجام دادیم و معلوم شد چه تیم‌هایی در این مراحل با هم روبه‌رو می‌شوند. فکر می‌کنم شاهد بازی‌های خوبی باشیم و تیم شایسته قهرمان بشود چون یکی از سهمیه‌های لیگ نخبگان ماست. اگر قهرمان این جام در پلی آف پیروز شود می‌تواند در لیگ نخبگان حضور داشته باشد و اگر شکست بخورد در لیگ سطح دو آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: این سی و هفتمین دوره جام حذفی است. دو دوره این جام پیش از انقلاب برگزار شده و بعد ۸ سال جام حذفی برگزار نشد و از سال ۶۵ از سر گرفته شد.

روشنک در مورد محل برگزاری فینال گفت: اولویت اول ما استان کرمان برای فینال است. فقط در صورتی که مس یا گل گهر به همراه یک تیم دیگر از خارج از کرمان به فینال راه پیدا کنند بنابر ملاحظات برگزاری فینال در زمین بی‌طرف در خارج از کرمان برگزار می‌کنیم. اگر دو تیم کرمانی باشند و اگر دو تیم خارج از کرمان فینالیست شوند در کرمان برگزار می‌شود.

او در این خصوص ادامه داد: طبیعی است که در فوتبال ما هیئت‌های استانی طرفدار تیم‌های خودشان هستند و به خاطر برابر بودن شرایط این تصمیم را می‌گیریم. ای کاش ما هم از ابتدا می‌توانستیم محل میزبانی را مشخص کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان