Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>لرستان - نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مدیرعامل بانک ملی استان در دفتر دکتر ساکی برگزار شد .

به گزارش خبرانلاین لرستان :نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیر عامل بانک ملی استان لرستان به منظور گشترش همکاری بین دو مجموعه برگزار شد.

در این نشست که در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد بر گسترش همکاری ها تأکید و توافقاتی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این نشست خواستار همکاری و حمایت بیشتر بانک ملی به ویژه در راستای اعطای تسهیلات لازم جهت احداث مراکز بهداشتی درمانی شد.

دکتر ساکی در این باره ابراز داشت: خوشبختانه مجموعه ی بانک ملی در سال گذشته همکاری های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشت که جای تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در هر زمینه ای مایه ی افتخار است و از مدیرعامل محترم بانک ملی لرستان انتظار داریم در این راه ما را کمک دهند.

دکتر ساکی عنوان کرد: ما برای شروع ساخت دو بیمارستان در شهرستان های دورود و کوهدشت نیاز مبرم به کمک و حمایت بانک ملی داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین با اشاره به کمبود مالی برای به بهره برداری رساندن مرکز رادیوتراپی باران در خرم آباد خواستار حمایت مدیر عامل بانک ملی شد.

وی گفت: طی صحبت هایی که با وزیر محترم بهداشت داشتیم خوشبختانه ایشان نیز نظر مثبتی روی این موضوع داشتند.

مدیر عامل بانک ملی استان لرستان نیز در این نشست آمادگی این مجموعه را برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد.

مقدم در این خصوص اظهار داشت: از مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم پروژه هایی را در اولویت قرار دهند که کارهای ابتدایی و مطالعات آن تمام شده باشد.

وی ادامه داد: ما در این باره صحبت هایی را با هیأت مدیره در مرکز انجام دادیم که خوشبختانه ایشان نیز نظر مثبتی روی این موضوع دارند.

مقدم خاطرنشان کرد: ما برای خدمت به مردم در استان های محرومی همچون لرستان باید تا حد امکان موانع را از سر راه برداریم و یکدیگر را کمک کنیم.

مدیر عامل بانک ملی استان در پایان تأکید کرد: ما هم اعتقاد داریم خدمت به مردم در هر زمینه ای نباید فراموش شود و علاقمندیم در ارائه ی خدمات بهداشتی درمانی به مردم لرستان دانشگاه علوم پزشکی را حمایت کنیم.

گفتنی است در این نشست دکتر خوارزم کیا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و همچنین نبی اله تازنگ مشاور رئیس دانشگاه در امور مالی نیز حضور داشتند و گزارشاتی را از روند احداث دو بیمارستان در شهرستان های دورود و کوهدشت ارائه دادند.

۴۸

کلید واژه‌ها : استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رییس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه سال ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی متناسب با چارچوب هایی که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن ماه سال گذشته در مراسمی با حضور رییس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

کد خبر 6079871

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • رییس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم منصوب شد
  • نشست مشترک سرکنسول روسیه در اصفهان با استاندار یزد
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور