Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، سیدمحمد جواد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی در مورد شرایط تیم ملی که در اردوی کرواسی به سر می برند، اظهار داشت:صبح امروز تمرین سبکی در هتل محل استراحت خود برگزار کردیم و بعد از تمرین ساعت 11 جلسه آنالیز برگزار شد.

وی در باره شکست مقابل کراوسی عنوان کرد: ما بازی را خوب شروع نکردیم، علت هم ناهماهنگی بین بازیکنان جوان تیم ملی بود، چون این بازیکنان تا به حال در کنار هم به خصوص در خارج از کشور بازی نکرده‌اند و هدف ما از مسابقات تدارکاتی مثل این بازی، هماهنگی بیشتر بین بازیکنان است و قطعاً برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد: تیم ما فقط یک هفته قبل از این مسابقه در اردو بوده و این چنین بازی‌های تدارکاتی می‌تواند قطعاً مفید باشد.

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد بازیکنان جوان تیم ملی گفت: روز گذشته بازیکنان جوان در کنار بعضی از بازیکنان باتجربه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هدف ما از بازی دادن این بازیکنان، هماهنگی و آماده کردن این جوانان برای تیم ملی است چون همین جوانان هستند که آینده تیم ملی را رقم می‌زنند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن

سردار آزمون فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش مقابل تیم سابقش نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم با وجود حملات زیاد، به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

شاگردان ژابی آلونسو اکنون ۴۷ بازی است که شکست نخورده اند.

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا