Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر عصرروز سه شنبه در مراسم افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی تهران و گردهمایی مشترک روسا، نایب رئیس و دبیران هیات های ورزشی استان که در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، افزود: واقعیت این است که در جلسات مختلف وزارت ورزش و جوانان به وجود این 2 عنصر موثر توجه زیادی می شود چرا که ادارت کل ورزش و فدراسیون ها می توانند در جهت غنی و پویا کردن ورزش اثر گذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شاخص های عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از دیدگاه معاونان وزارت ورزش و جوانان قابل قبول بوده است گفت: این اداره کل توانسته با روند روبه رشد خود گامهای خوبی در جهت استعدادیابی و گسترش ورزش بردارند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همیشه موضوع امکانات و بودجه در ورزش مطرح بوده است افزود: امیدواریم با توجه کردن به پایگاهها قهرمانی بتوانیم رشد و توسعه ورزش کمک کنیم.
سلطانی فر اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم آتی وزارت ورزش و جوانان توجه با بازیهای ورزش کشور های اسلامی، داخل سالن آسیا، 2018 جاکارتا و 2020المپیک توکیو است که هم اکنون با برنامه معین به صورت سه تا 6 ماهه عملکرد فدراسیون ها را زیر نظر خواهیم داشت.
وزیر ورزش و جوانان همچنین به ردیف بودجه ای(اعتباری جدید)در قالب ارزش افزوده در اختیار این وزرات خانه قرار گرفته نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع توسط نمایندگان مجلس در سال 96 برای وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است که در تعطیلات نوروزی جلساتی را داشتیم.
وی ادامه داد: 20درصد از این اعتبار برای اشتغال و ازدواج جوانان و 55 درصد آن برای توسعه ورزش استان ها در نظر گرفته شده است.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه حمایت از هیات های ورزشی استانی است که این نهاد ها می توانند با توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استعداد های زیادی را برای مسابقات آسیای جاکارتا و المپیک پیش رو شناسایی کنند.
وی همچنین به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری( اقتصاد مقاومتی و تولید- اشتغال) اشاره کرد و افزود: با توجه به این شعار بتوان به گونه ای حرکت کرد تا در جهت رونق اقتصادی و اشتغال گام های اساسی و استواری را برای کشورمان برداریم.
این مراسم با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد