Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - یک اشتباه و عدم پوشاندن نام یکی از کارمندان شرکت اوبر در یک سند قضایی باعث افشای این موضوع شد که گوگل بیش از یک نفر از کارمندان این شرکت را مورد پیگرد قرار داده است.

گوگل مدعی شده بود یکی از کارکنان سابقش بعد از پیوستن به اوبر اطلاعات محرمانه مربوط به نحوه طراحی خودروهای خودران در گوگل را در اختیار اوبر قرار داده و به همین علت باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا مشخص شده فردی به نام لیور ران نیز در این پرونده دخیل است و گوگل بی سرو صدا از او نیز شکایت کرده است. بر اساس اسناد تازه افشا شده گوگل در اکتبر سال گذشته علیه فردی به نام Levandowski و همین طور لیور ران اقامه دعوا کرده است، اما نام فرد دوم تازه افشا شده است.

اگر چه اوبر این ادعاها را رد کرده، اما گوگل می گوید مصمم است پرونده یاد شده را تا انتها پیگیری کند. نکته جالب این است که نام لیور ران تا صفحه 68 پرونده افشا شده به طور کامل پوشانده شده است. اما در این صفحه در یک مورد نام کوچک و در مورد دیگری نام خانوادگی وی افشا شده است. در صورت اثبات ادعاهای گوگل در مورد نقض حقوق مالکیت معنوی خود جریمه مالی سنگین در انتظار اوبر و این دو نفر است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • اسراری که گورهای تاریخی افشا کردند
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید