Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، رسول دیناروند صبح امروز در دیدار نوروزی وزیر بهداشت با مسئولان و کارکنان سازمان غذا و دارو که در ساختمان این سازمان برگزار شد، افزود: در سازمان غذا و دارو تلاش کردیم تا حداکثر تلاش خود را در جهت سیاست ها و برنامه های وزارت بهداشت انجام دهیم و وقتی وضعیت موجود را با سال ۹۲ مقایسه می کنیم، خوشبختانه به هیچ عنوان با بحران و کمبود اقلام دارویی روبرو نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در سال ۹۲ شاهد کمبود برخی داروهایی بودیم که بسیار ساده و پیش پا افتاده بودند اما امروز علاوه بر تامین داروی مورد نیاز و کنترل قیمت آن، قیمت تجهیزات پزشکی و داروهای وارداتی به ترتیب ۷۰ و ۲۰ درصد کاهش پیدا کرده است اما برخی افراد، نقاط قوت و خدمات دولت را زیر سوال می برند.

دیناروند با اشاره به دیدار روز گذشته وزیر بهداشت و اعضای شورای معاونین وزارت بهداشت با رییس جمهور، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور از خدمات وزارت بهداشت تقدیر کرد و از آن به عنوان وزارتخانه ای یاد کرد که باید به آن افتخار کرد زیرا سلامت، اولویت اصلی دولت یازدهم است و رضایتمندی مردم از وزارت بهداشت به طور قابل توجهی افزایش یافته که بخش عمده آن، مدیون سیاست گذاری و پیگیری های وزیر بهداشت، مسئولان و مدیران این وزارتخانه و خانواده بیش از ۴۰۰ هزار نفری حوزه سلامت است.

معاون وزیر بهداشت یادآور شد: در حوزه غذا، اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور انجام شد و در سال گذشته، در سه مجمع معتبر بین المللی حضور یافتم و تجربیات ارزشمند کشور را در حوزه هایی مانند چراغ راهنمای غذایی، کاهش اسیدهای چرب، ترانس و روغن پالم و همچنین کنترل برنج های وارداتی را به سایر کشورها انتقال دادم و وضعیت ایران در این حوزه، در سطح دنیا، مناسب بود.

دیناروند با بیان اینکه در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، برخی فشارها به این سازمان وارد می شود، گفت: خوشبختانه جلوی ورود هزاران تن برنج وارداتی غیرسالم را به بازار گرفتیم و دیگر کسی جرات ندارد که کالاهای آسیب رسان به سلامت مردم را از راه های قانونی وارد کشور کند و خدمات این حوزه را زیر سوال ببرد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود