Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@10:10:07 GMT

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی بدون پخت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۰۶۸۶۲

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی بدون پخت

خبرگزاری میزان- در این مطلب قصد داریم طرز تهیه چیزکیک شکلاتی بدون پخت را به شما آموزش دهیم . به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در این مطلب قصد داریم طرز تهیه چیزکیک شکلاتی بدون پخت را به شما آموزش دهیم .

مواد لازم برای چیزکیک شکلاتی بدون پخت : کراکر یا بیسکوئیت خرد شده نصف پیمانه, کره آب شده دو قاشق غذاخوری, ژلاتین یک ورق, شیر کم‌چرب ¾ پیمانه, پنیر خامه‌ای کم‌چرب نرم شده 550 گرم, پنیر خامه‌ای بدون چربی نرم شده 225 گرم, خامه ترش کم‌چرب 225 گرم, شکر 1/3 پیمانه, وانیل دو قاشق چایخوری, شکلات تلخ آب شده 110 گرم, تمشک یا توت‌فرنگی تازه (اختیاری) مقداری برای تزیین

طرز تهیه چیزکیک شکلاتی بدون پخت :

برای تهیه کیک زیر چیزکیک، در یک کاسه متوسط، بیسکوئیت های خرد شده و کره آب شده را با یکدیگر مخلوط کنید تا نرم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن را کف یک قالب گرد فشار دهید تا شکل ظرف را به خود بگیرد. روی آن را بپوشانید و کنار بگذارید تا مواد روی کیک آماده شوند.

برای قسمت پنیری، در یک قابلمه کوچک، ژلاتین را در شیر بریزید و 5 دقیقه کنار بگذارید. سپس قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و هم بزنید تا ژلاتین کاملا حل شود. سپس آن را 15 دقیقه کنار بگذارید.

در یک کاسه بزرگ، پنیرهای خامه‌ای را با همزن برقی هم بزنید تا کاملا نرم شوند. خامه ترش، شکر و وانیل را به آنها اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس مخلوط شیر و ژلاتین را بیفزایید و هم بزنید. مخلوط را دو نیم کنید. شکلات آب شده را روی نیمی از آن بریزید و هم بزنید.

نیمی از مخلوط شکلاتی را روی کیک بریزید و کاملا روی سطح آن پخش کنید. نیمی از مخلوط سفید را روی آن بریزید و با قاشق باریکی آنها را به صورت دایره‌ای هم بزنید تا فرم ابروباد به خود بگیرند. دوباره همین مراحل را تکرار کنید. چیز کیک را به مدت 6 ساعت یا بیشتر در یخچال بگذارید تا کاملا خودش را بگیرد و سفت شود.

برای سرو، خیلی با احتیاط چیزکیک را از درون قالب خارج کنید. روی آنها را با تمشک یا توت‌فرنگی تازه تزئین و سرو کنید.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم) طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم) طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم)
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر