Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: دلیل عمده‌ی به نتیجه نرسیدن فعالیت‌های اشتغال‌زایی عدم تعامل بین دستگاه‌ها است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مرواریددر نشست فرمانداران استان با بیان اینکه رهنمودهای مقام مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و صحن رضوی مسئولیت فراوانی را فراروی همه‌ی مسئولان گذاشته است و کارهای بزرگی در عرصه تولید و اشتغال باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال نیازمند عزم ملی است و همه دستگاه‌ها باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند و کارهای شروع شده، در سال‌های قبل را تکمیل کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مشکل بیکاری با شعار و کارهای سطحی حل نمی‌شود گفت: از سال 1384 تا 1390 هرچند کارهایی انجام شد اما در واقع اشتغال‌آفرینی محقق نشد اما در دولت تدبیر و امید فضاهای جدیدی برای کسب و کار ایجاد شد که امیدواریم با تعامل همه‌ی دستگاه‌ها به نتیجه برسد.

وی خلاء همه‌ی فعالیت‌هایی که در جهت ایجاد اشتغال انجام می‌گیرد را تعامل بین دستگاهی دانست و گفت: با وجود تمام مشکلات ، در سال گذشته سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اهتمام دولت بر اجرای آن موجب شد تا در جریان پایین آمدن قیمت نفت، ایران بر خلاف کشورهایی مانند عربستان و ونزوئلا کمترین آسیب را دید و حتی تورم هم پایین آمد.

استاندار ایلام لازمه‌ی تحقق شعارسال یعنی به حرکت درآوردن تولید را همکاری زیرمجموعه‌های سه قوه و نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: موضوع مهم‌تر فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در این عرصه است چون دولت جاده‌صاف‌کن محسوب می‌شود و اصل کار بر عهده‌ی مردم است.

مروارید با اشاره به تاکیدات رییس جمهور در این زمینه، تصریح کرد:فرمانداران باید تلاش کنند تا مشکل واحدهای تولیدی شهرستان‌ها حل شود.

وی درباره رسالت فرمانداران و همه مجریان در انتخابات آینده گفت: دغدغه‌ی همه ما مشارکت حداکثری مردم در این عرصه است و باید زمینه خلق حماسه‌ای دیگر را فراهم کرد.

استاندار ایلام تحصیلات بالای نامزدهای عضویت در شوراها، مشارکت بانوان و تعداد بالای ثبت‌نام کنندگان نسبت به جمعیت نوید انتخاب شورایی کارآمد و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات آینده می‌دهد.

مروارید با تاکید بر اینکه متاسفانه برخی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، تاکید کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات جواب این افکار را خواهند داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم