Web Analytics Made Easy - Statcounter

کدخدایی گفت: در صورت حضور کاندیداهای بیشتر هم، مصمم هستیم تا ظرف مدت زمانی مقرر شده، نتایج بررسی صلاحیت ها را اعلام کنیم.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،برخی از رسانه ها از حضور پرتعداد داوطلبان ریاست جمهوری در انتخابات آتی خبر دادند، خبرنگاری این موضوع را از سخنگوی شورای نگهبان پرسید: در صورت محقق شدن این پیش بینی آیا زمان بررسی صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان طولانی تر می شود؟ عباسعلی کدخدایی در پاسخ به این سوال گفت:شورای نگهبان براساس وظیفه قانونی اش موظف است در صورت افزایش داوطلبان، صلاحیت آنها را در «جلسات فوق العاده» و «وقت فوق العاده» بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علاوه بر این افزود: در صورت حضور کاندیداهای بیشتر هم، مصمم هستیم تا ظرف مدت زمانی مقرر شده، نتایج بررسی صلاحیت ها را اعلام کنیم.

کدخدایی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا سیستم الکترونیکی انتخابات امنیت لازم را دارد یا خیر؟ اظهار کرد: صحبت های لازم درباره امنیت آن {سیستم الکترونیکی انتخابات} از سوی وزارت کشور انجام شده است و خود وزیر کشور هم این موضوع را تائید کرده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: تنها انتخابات شوراها به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

R30411/P30411/S9,1299,1300/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۰۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،نمایشگاه گردشگری ITB برلین از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در شهر برلین کشور آلمان برگزار شد و ظرفیت‌های مختلف ژئوپارک جهانی طبس به صورت چاپ شده و الکترونیکی در مجله Explore Iran معرفی شد.

این مجله بین‌المللی به صورت الکترونیکی و ۱۲۰۰ نسخه چاپ شده معرفی شد. 

نمایشگاه گردشگری ITB برلین به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه بازرگانی سفر، فرصت تجاری ویژه‌ای برای عرضه کنندگان جهانی خدمات گردشگری مهیا کرده است.

در نمایشگاه امسال نزدیک به ۱۰۰ هزار شرکت کننده و بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ غرفه دار از ۱۷۰ کشور جهان حضور داشتند.

همچنین حدود ۳ هزار و ۲۰۰ روزنامه نگار معتبر از ۱۰۳ کشور و بیش از ۳۰۰ وبلاگ نویس امسال در مورد ITB برلین گزارش دادند.

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • معرفی ژئوپارک جهانی طبس در نمایشگاه ITB برلین
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار