Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش العالم به نقل از بلومبرگ؛ یک دادگاه منهتن ممکن است درباره نقش رودی جولیانی، شهردار اسبق نیویورک در کمک به دفاع از یک تاجر ایرانی ترکیه ای تحقیق کند.

یک قاضی فدرال روز سه‌شنبه اعلام کرد دستور برگزاری جلسه‌ای را صادر خواهد کرد و خواهد کوشید درباره نقش جولیانی و «مایکل میوکیزی،» دادستان کل اسبق آمریکا در دفاع از رضا ضراب – که در آمریکا به کمک به ایران برای دور زدن تحریم‌های مالی متهم است – اطلاعات بیشتری به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم جولیانی و هم میوکیزی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مشورت داده اند. این نگرانی وجود دارد که از روابط و نفوذ آن‌ها در دولت ترامپ برای حل و فصل این منازعه به گونه‌ای که برای ضراب و دولت ترکیه مطلوب باشد استفاده شود.

هفته گذشته وکیل ارشد ضراب تقاضای دادستان‌ها را برای ارائه اطلاعات بیشتر درباره نقش جولیانی و میوکیزی رد کرد. اما «ریچارد برمان،» یک قاضی فدرال آمریکا در جلسه روز سه‌شنبه دادگاه در این خصوص گفت: «نقش جولیانی و میوکیزی بدون شک به این دادگاه مربوط است.» وی افزود وظیفه دارد از صحت اقدامات قانونی اطمینان حاصل کند.

دادستان‌ها هفته گذشته آشکار کردند جولیانی و میوکیزی برای ملاقات با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه به این کشور سفر کردند و برای بحث درباره این پرونده، به دنبال تشکیل جلسه با مقامات بلندپایه آمریکا بودند. ضراب با دولت اردوغان روابط نزدیکی دارد و رئیس‌جمهور ترکیه آمریکا را به داشتن انگیزه‌های پنهانی در پرونده این تاجر متهم کرده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس

جوانمردی کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از حضور مجرمان جرم‌های سبک در زندان و حفظ شان و منزلت خانواده‌ی افرادی با جرم‌های کوچک را از جمله مواردی برشمرد که وی را بر آن داشته تا مجازات‌های جایگزین حبس را به زندانی کردن آنها ترجیح دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • خشم خطر حمله قلبی را افزایش می‌دهد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند