Web Analytics Made Easy - Statcounter

دعوت‌نامه شرکت در دو تورنمنت و یک کمپ تمرینی بین‌المللی از سوی کشورهای میزبان برای فدراسیون جودو کشورمان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، با توجه به سه دعوت نامه ارسالی از سوی کشورهای آذربایجان، قزاقستان و ژاپن مسئولان جودو کشورمان در حال برنامه‌ریزی جهت حضور مردان جودو کشورمان در دو تورنمنت بین المللی و یک کمپ مشترک تمرینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش مسابقات بین‌المللی آذربایجان که 28 و 29 فروردین ماه در باکو آذربایجان برگزارمی شود، مسابقات بین المللی آلماتی قزاقستان در 31فرورین و اول اردیبهشت ماه و کمپ تمرینی 10 روزه در ژاپن که از 22 تا 31 خرداد ماه در مهد جودو جهان با حضور نام آوران جودو برگزار می شود سه رویدادی است که متولیان جودو کشور در حال برنامه‌ریزی جهت حضوردر آنها هستند.

دعوت نامه این سه رویداد برای فدراسیون جودو ارسال شده و مسئولان فدراسیون در حال برنامه‌ریزی جهت حضور ملی‌پوشان جودو کشورمان در این میادین بین المللی هستند.

انتهای پیام/

R1015204/P1435/S3,30/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد