Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-18@13:59:20 GMT

انفجار دو انتحاری در صلاح الدین

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۱۴۱۵

به گزارش بولتن نیوز، سخنگوی وزارت کشور عراق، از انفجار دو فرد انتحاری در استان صلاح الدین در تیراندازی نیروهای امنیتی خبرداد. عوامل انتحاری دیروز (سه شنبه) در تلاش برای حمله به یکی از گشتی ها در محله الزهور در صلاح الدین بودند.

در همین حال، فرمانده عملیات صلاح الدین با اطمینان دادن به شهروندان درخصوص برقراری امنیت، از شهروندان خواست هرگونه حرکت مشکوکی را به نیروهای امنیتی گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین حال، به گفته یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین، در درگیری پلیس با عناصر داعش در شهر تکریت، یک پلیس کشته شد.

تروریست ها در یکی از مدارس این شهر کمین کرده بودند که با پلیس درگیر شدند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه

بین الملل تابناک: هفتصد و شصت و نهمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی

آتش سوزی در پایگاه هوایی Dzhankoi در کریمه که ناشی از حمله موشکی اوکراین است، قابل رویت است.

تعداد بازدید : 28 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بر اساس فیلم منتشر شده، حداقل 3 پرتابگر و رادار سامانه S-400 که در پایگاه مستقر بودند بر اثر اصابت موشک از بین رفتند.

درخواست کی‌یف از ناتو برای دفاع اوکراین به مانند اسرائیل

 وزیر امور خارجه اوکراین با اشاره به اقدام کشورهای غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایرانی در جریان پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی، خواستار مداخله مستقیم نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای حمایت از جبهه کی‌یف شد.

 دمیترو کولبا امروز (چهارشنبه) در گفت‌وگو با شبکه رادیویی ال‌بی‌سی انگلیس، ادعای دولت لندن را مبنی بر اینکه دخالت مستقیم ناتو در جنگ اوکراین، باعث تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود، رد کرد و گفت: «استدلالی که من ماه‌ها است می‌شنوم، این است که نمی‌توان موشک‌های روسیه را رهگیری کرد، زیرا این به معنای کشاندن ناتو به جنگ با روسیه است.»

وی افزود: «از چه زمانی رهگیری موشک‌های روسیه به معنای کشاندن دیگران به جنگ با روسیه است؟ تا جایی که من می دانم، موشک های روسی حامل نیروهای روسی نیستند.»

وزیر امور خارجه اوکراین گفت که در ملاقات آتی با همتای انگلیسی خود، درباره علت اتخاذ رویکرد متفاوت غرب در قبال اوکراین و اسرائیل پرس‌وجو خواهد کرد.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس دو روز قبل به همین شبکه رادیویی گفته بود: ما بیش از هر کشور دیگری به اوکراین کمک کرده‌ایم. بیش از ۶۰ هزار سرباز اوکراینی را آموزش داده‌ایم، اولین کشوری بودیم که به آنها تانک، سلاح‌های ضد تانک و توپ‌های دوربرد دادیم.»

وی ادامه داد: تنها چیزی که باید از آن اجتناب کنید این است که نیروهای ناتو مستقیماً با نیروهای روسیه درگیر شوند؛ چون چنین اقدامی باعث تشدید تنش‌ها می‌شود.

با این حال کولبا که حسادتش گل کرده است، به ال‌بی‌سی گفت که هرچند اوکراین از کمک‌های لندن سپاسگزار است «اما استدلال کامرون درباره تشدید تنش‌ها معتبر نیست.» او خواستار مداخله مستقیم نیروهای ناتو برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای روسی شد که به گفته او، روزانه اوکراین را هدف قرار می‌دهد.

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • ببینید | حزب الله لبنان مقر اشغالگران را در عرب العرامشه درهم کوبید
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح