Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دعوت‌نامه شرکت در دو تورنمنت و یک کمپ تمرینی بین‌المللی از سوی کشورهای میزبان برای فدراسیون جودو کشورمان ارسال شده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، با توجه به سه دعوت نامه ارسالی از سوی کشورهای آذربایجان، قزاقستان و ژاپن مسئولان جودو کشورمان در حال برنامه‌ریزی جهت حضور مردان جودو کشورمان در دو تورنمنت بین المللی و یک کمپ مشترک تمرینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش مسابقات بین‌المللی آذربایجان که 28 و 29 فروردین در باکو آذربایجان برگزارمی شود، مسابقات بین المللی آلماتی قزاقستان در 31فرورین و اول اردیبهشت ماه و کمپ تمرینی 10 روزه در ژاپن که از 22 تا 31 خرداد ماه در مهد جودو جهان با حضور نام آوران جودو برگزار می شود سه رویدادی است که متولیان جودو کشور در حال برنامه‌ریزی جهت حضوردر آنها هستند.

دعوت نامه این سه رویداد برای فدراسیون جودو ارسال شده و مسئولان فدراسیون در حال برنامه‌ریزی جهت حضور ملی‌پوشان جودو کشورمان در این میادین بین المللی هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از اندونزی در تلاش برای احقاق حقوق و کمک به ‎فلسطین و همچنین رأی منفی این کشور در شورای حقوق بشر به نفع ایران، از وزیر امور خارجه این کشور جهت سفر به تهران دعوت نمود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه اندونزی ضمن تشکر از این کشور در تلاش برای احقاق حقوق و کمک به ‎فلسطین و همچنین رأی منفی اندونزی در شورای حقوق بشر به نفع ایران، از وزیر امور خارجه این کشور جهت سفر به تهران دعوت نمود.

امیرعبداللهیان از موضع جاکارتا در محکوم کردن تجاوز ‎رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در ‎دمشق قدردانی نمود و همتای خود را در جریان آخرین تحولات منطقه و بویژه دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران قرار داد.

رئیس دستگاه دیپلماسی ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین‌الملل علیه تجاوز رژیم صهیونیستی اقدام کرده، خاطر نشان کرد: ریشه اصلی تنش و جنگ در منطقه رژیم اسرائیل است.

وی تاکید کرد: ما هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم و جمهوری اسلامی ایران همواره بخش مهمی از ثبات و امنیت پایدار در منطقه باقی می‌ماند.

وزیر خارجه اندونزی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از امیرعبدالهیان به خاطر بیان دیدگاه‌ها و تشریح مواضع کشورمان، خواستار ادامه مشورت، همکاری و تعامل با ایران در خصوص مساله ‎فلسطین شد و عنوان کرد: ما در بیانیه خود تاکید کرده‌ایم که نباید حوادث و اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد را فراموش کنیم و آرمان فلسطین باید زنده نگه داشته شود.

طرفین برخی موضوعات دوجانبه را مورد توجه و رایزنی قرار دادند.

کد خبر 745160

دیگر خبرها

  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیر امور خارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • استان یزد حضور قوی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ خواهد داشت
  • لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم